zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Kløver

Karina1 skriver:

Årh håber virkelig hun kan hjælpe på vand i kroppen, ligner slet ikke mig selv mere pga væske men om ikke andet så tror jeg at det kan få kroppen til at slappe af!

Jeg har haft stor glæde og kan varmt anbefale støttestrømper, ligesom dem man bruger på fly, hjalp mig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Karina1

Maja84 skriver:

Jeg har haft stor glæde og kan varmt anbefale støttestrømper, ligesom dem man bruger på fly, hjalp mig meget

Jeg kan slet ikke holde ud at have almindelige strømper på, har godt nok overvejet støttestrømper, men det er aaaalt for varmt /:

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Karina1 skriver:

Jeg kan slet ikke holde ud at have almindelige strømper på, har godt nok overvejet støttestrømper, men det er aaaalt for varmt /:

Det er varmt, men det hjælper ellers så er mange ture i svømmehallen godt da vandet i kroppen presses ud når man er i vandet

Anmeld

28. august 2013

Karina1

Maja84 skriver:

Det er varmt, men det hjælper ellers så er mange ture i svømmehallen godt da vandet i kroppen presses ud når man er i vandet

DeT må jeg overveje men har ikke kun væske i fødderne, men også op midt på benene, armene, hænder, fingre og ansigt /: men det er heldigvis det eneste jeg har haft problemer med i min graviditet, så det er nok let sluppet men der er heldigvis kun 17dage til termin nu

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Karina1 skriver:

DeT må jeg overveje men har ikke kun væske i fødderne, men også op midt på benene, armene, hænder, fingre og ansigt /: men det er heldigvis det eneste jeg har haft problemer med i min graviditet, så det er nok let sluppet men der er heldigvis kun 17dage til termin nu

Så vil svømning evt i varmtvandsbassin være rigtig godt

Spændende håber du slipper for flere gener den sidste tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.