Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karina1 skriver: Årh håber virkelig hun kan hjælpe på vand i kroppen, ligner slet ikke mig selv mere pga væske men om ikke andet så tror jeg at det kan få kroppen til at slappe af!
Årh håber virkelig hun kan hjælpe på vand i kroppen, ligner slet ikke mig selv mere pga væske men om ikke andet så tror jeg at det kan få kroppen til at slappe af!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Jeg har haft stor glæde og kan varmt anbefale støttestrømper, ligesom dem man bruger på fly, hjalp mig meget
Jeg har haft stor glæde og kan varmt anbefale støttestrømper, ligesom dem man bruger på fly, hjalp mig meget
Jeg kan slet ikke holde ud at have almindelige strømper på, har godt nok overvejet støttestrømper, men det er aaaalt for varmt /:
Karina1 skriver: Jeg kan slet ikke holde ud at have almindelige strømper på, har godt nok overvejet støttestrømper, men det er aaaalt for varmt /:
Maja84 skriver: Det er varmt, men det hjælper ellers så er mange ture i svømmehallen godt da vandet i kroppen presses ud når man er i vandet
Det er varmt, men det hjælper ellers så er mange ture i svømmehallen godt da vandet i kroppen presses ud når man er i vandet
DeT må jeg overveje men har ikke kun væske i fødderne, men også op midt på benene, armene, hænder, fingre og ansigt /: men det er heldigvis det eneste jeg har haft problemer med i min graviditet, så det er nok let sluppet men der er heldigvis kun 17dage til termin nu
Karina1 skriver: DeT må jeg overveje men har ikke kun væske i fødderne, men også op midt på benene, armene, hænder, fingre og ansigt /: men det er heldigvis det eneste jeg har haft problemer med i min graviditet, så det er nok let sluppet men der er heldigvis kun 17dage til termin nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128