zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. august 2013

Karina1

Hej  

Vil bare høre om der er nogen der har prøvet zoneterapi for at blive klar til fødslen?   jeg har lige bestilt en tid, for de siger at det kan være med til at modne kroppen til fødslen og om ikke andet, få kroppen til at slappe af og forhåbentlig få styr på maven inden fødslen (haft diarré i 14 dage nu! )

Andre der har nogle erfaringer med zoneterapi?   har aldrig prøvet det før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Karina1

Opper lige

Anmeld

28. august 2013

FruStolpe

Karina1 skriver:

Hej  

Vil bare høre om der er nogen der har prøvet zoneterapi for at blive klar til fødslen?   jeg har lige bestilt en tid, for de siger at det kan være med til at modne kroppen til fødslen og om ikke andet, få kroppen til at slappe af og forhåbentlig få styr på maven inden fødslen (haft diarré i 14 dage nu! )

Jeg får zoneterapi ca 2 gange om måneden, for at holde styr på min mave. 

Jeg har kun gode erfaringer med det,  og er overbevist om at man sagtens kan få glæde af det omkring en fødsel.  

Min zoneterapeut er også uddannet i at deltage i en fødsel 

Rigtig god fornøjelse 

Anmeld

28. august 2013

Karina1

FruStolpe skriver:

Jeg får zoneterapi ca 2 gange om måneden, for at holde styr på min mave. 

Jeg har kun gode erfaringer med det,  og er overbevist om at man sagtens kan få glæde af det omkring en fødsel.  

Min zoneterapeut er også uddannet i at deltage i en fødsel 

Rigtig god fornøjelse 

Tak for dit svar håber også det virker hvad plejer du at give for en behandling?  

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Karina1 skriver:

Hej  

Ja jeg har haft glæde af det og fik flere behandlinger i anden graviditet pga ssf i første graviditet, fik fra 3 måned og frem hver 14 dag fast og gjorde jeg gik næsten 3 uger længere og derfor gik til tiden med min datter som kom via ks 37+6 hjalp meget på vand i kroppen

Anmeld

28. august 2013

Karina1

Maja84 skriver:

Ja jeg har haft glæde af det og fik flere behandlinger i anden graviditet pga ssf i første graviditet, fik fra 3 måned og frem hver 14 dag fast og gjorde jeg gik næsten 3 uger længere og derfor gik til tiden med min datter som kom via ks 37+6 hjalp meget på vand i kroppen

Årh håber virkelig hun kan hjælpe på vand i kroppen, ligner slet ikke mig selv mere pga væske men om ikke andet så tror jeg at det kan få kroppen til at slappe af!

Anmeld

28. august 2013

FruStolpe

Karina1 skriver:

Tak for dit svar håber også det virker hvad plejer du at give for en behandling?  

Jeg plejer at gi 275 for en behandling.  Det tager typisk 90 minutter plus lidt sladder tid 

Hvor meget skal du gi, og hvor henne i landet ?!?

Anmeld

28. august 2013

Karina1

FruStolpe skriver:

Jeg plejer at gi 275 for en behandling.  Det tager typisk 90 minutter plus lidt sladder tid 

Hvor meget skal du gi, og hvor henne i landet ?!?

Det billigste jeg kunne finde var 380kr for 90min. I Nordjylland,  de andre jeg kunne finde var oppe på 500kr for 60min /:

Anmeld

28. august 2013

FruStolpe

Karina1 skriver:

Det billigste jeg kunne finde var 380kr for 90min. I Nordjylland,  de andre jeg kunne finde var oppe på 500kr for 60min /:

Hold da op, det var dyrt. 

Anmeld

28. august 2013

Karina1

FruStolpe skriver:

Hold da op, det var dyrt. 

Det sagde kæresten herhjemme også  

Men har et par veninder der har fået sat fødslen igang af en zoneterapeut og de gave 480 for det og det var endda sort /: de ved sgu godt hvad de vil have for det/:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.