Så fik jeg svar fra lægen og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

JulieE

Zafir skriver:

Det er sku dejligt at have tid til familien 

Men er der slet ikke noget at lave med din uddannelse? nu du har brugt så lang tid på det???

Jeg har termin den 25. marts, da min mens er ret præcis, så kan det ikke være andre dage end der

Ja, det har været skønt at kunne være mor og kæreste på fuldtid igen.

Og jo der er egentælig nok at lave i branchen og der er måske også noget at lave allerede i august på gasværket og nok også afvikling senere på efteråret. Men jeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg faktisk skal lave teater. specielt hvor meget knæet kan holde til  Men nu må vi se... Jeg er forholdsvis optimistisk (eller også vender jeg bare dte blinde øje til *G*)

D. 25 marts.... Marts børn er jo bare lækre :-)

KNUS!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

Ja, det har været skønt at kunne være mor og kæreste på fuldtid igen.

Og jo der er egentælig nok at lave i branchen og der er måske også noget at lave allerede i august på gasværket og nok også afvikling senere på efteråret. Men jeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg faktisk skal lave teater. specielt hvor meget knæet kan holde til  Men nu må vi se... Jeg er forholdsvis optimistisk (eller også vender jeg bare dte blinde øje til *G*)

D. 25 marts.... Marts børn er jo bare lækre :-)

KNUS!!!

Åh nej... Måske kan du ikke med dit knæ  Det ville da være træls...

Jeg håber du i hvertfald kan nogenlunde indimellem...

Og ja, forårsbørn er super dejlige.. Men jeg håber ikke jeg føder LIGE oveni Iduns fødselsdag...

Anmeld

18. juli 2009

Manne

Kære Zafir

Stort tilykke med den lille spire. Det er da så fantastisk. Fik helt gåsehud da jeg læste din beretning om Freya.
Held og lykke og håber du slipper for kvalmen.

Ktam fra Marianne

Anmeld

19. juli 2009

Marie;-)

TILLYKKE!!!!!! )))))))

Og beklager mit fravær herinde.... Dagene flyver fra mig! :-(

Men dejlig nyhed at opdage her! )

Anmeld

19. juli 2009

Susan1978

Zafir for pokker - det var da en fantastisk nyhed .... arhmen.. hvor skønt..  Stort tillykke...

Jeg ønsker jer alt held og lykke med spiren  og håber også som de andre siger at du slipper for, for mange væmmelige  dage..

Anmeld

20. juli 2009

Avi

JUHUUUU....!!!!!!!!!!!!!!
TILLYKKE AI hvor ER det bare dejligt for jer   Jeg er bare SÅ glad hihi jubler her på job med en kunde i røret godt at jeg har en muteknap
Knus Avi

Anmeld

21. juli 2009

Sofie

Hej søde Zafir...

Et stort tillykke skal du også have herinde.. Hvor er det bare FANTASTISK!!!!!!
Glæder mig rigtig meget til at hører mere om det hele

Kender jo selv det med at søskende har fødselsdag tæt på hinanden (Loke 23 feb, Freya 4 marts) men det er nu meget hyggeligt.. så er der jo ikke så længe til storesøster  kan holde fødselsdag :-)

Vi glæder os til at se jer.
Kh Sofie (som lige sms'er hvilken dag osv)

Anmeld

21. juli 2009

tumle81

Hej søde Zif

Hvor er det bare dejligt for jer...

Jeg har været lidt fraværende i nogle dage pga ferie og hygge med familien ;-) Så jeg har slet ikke fået set at du er blevet gravid.

Hvor er det dejligt for jer, I fortjener virkelig en smuk lille baby (endnu en!). Jeg er spændt på at høre mere når du er blevet grundig undersøgt hos lægen/sygehus...
Marts er jo en dejlig måned ;-)

Knus Kathrina 26+0

Anmeld

23. juli 2009

SHJuP

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor er det bare fedt!

Stort tillykke, til Jer alle tre....
Glæder mig til at følge den voksende mave... Kan blive helt misundelig på gravide maver... Elskede at være gravid!

Men ikke flere børn til mig, så godt du kan forsætte, hvor jeg slap :-)

Store knus, og endnu engang tillykke!

Knus fra Stine

Anmeld

26. juli 2009

Annette

Hej Zafir.

KÆMPE STORT tillykke med graviditeten.
Jeg er sikker på jeres lille aflægger nok skal være fin denne gang..
Jeg krydser i hvert fald hvad jeg kan for at Hna/hun skal være det

Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.