Så fik jeg svar fra lægen og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

Tina2

Hvor er det skønt at høre du er gravid, søde Zafir! Jeg håber den lille reje/spire/frøns er en super stærk og rask lille en, så den kommer ud og er præcis som den skal være:-)

Ihh, så skal vi til at gætte køn osv igen:-) Skal I vide kønnet?

Stort tillykke med det!!!!!

Kram Tina (som bare SLET ikke er klar endnu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Hvor er det skønt at høre du er gravid, søde Zafir! Jeg håber den lille reje/spire/frøns er en super stærk og rask lille en, så den kommer ud og er præcis som den skal være:-)

Ihh, så skal vi til at gætte køn osv igen:-) Skal I vide kønnet?

Stort tillykke med det!!!!!

Kram Tina (som bare SLET ikke er klar endnu)

tak

jeg kommer nok til at kende kønnet, for Tom og Idun var helt vilde sidst for at de skulle vide kønnet. Jeg er jo mere lunken - jeg sytnes heller ikke man skal pakke gaver op inden jul vel? 

Anmeld

17. juli 2009

Tina2

Zafir skriver:

tak

jeg kommer nok til at kende kønnet, for Tom og Idun var helt vilde sidst for at de skulle vide kønnet. Jeg er jo mere lunken - jeg sytnes heller ikke man skal pakke gaver op inden jul vel? 

Nej, det er jo forskelligt hvad man ønsker, langt de fleste ved det jo idag:-) Må også være spændende at gå og vente, men vi har jo vidst det begge gange og haft det rigtig godt med det, og så synes jeg jo det er helt fantastisk at få den 3D-scanning hvor man ser det hele så tydeligt:-)

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Nej, det er jo forskelligt hvad man ønsker, langt de fleste ved det jo idag:-) Må også være spændende at gå og vente, men vi har jo vidst det begge gange og haft det rigtig godt med det, og så synes jeg jo det er helt fantastisk at få den 3D-scanning hvor man ser det hele så tydeligt:-)

Tom snakkede også om 3D scanning sidst... Men jeg syntes det er for intruder agtigt... Mmm.. Også syntes jeg, at SELVOM vi har flere penge nu, så vil jeg gerne bruge de penge på noget andet.. Meeeen - nu må vi jo se om han insisterer til den tid... mm..

Der er jo læææææææænge til endnu

Anmeld

17. juli 2009

holbøll

Tillykke Zafir. Hvor er det dejligt at høre du er gravid igen . Jamen, I er vel bare mest til foråsbørn, men det er jo også en dejlig tid. Knus

Anmeld

17. juli 2009

Tina Andersen

hvor er det vildt !!!!
Og stort tillykke med "lakridsen" Det skal bare gå denne gang så vi krydser fingre for jer.
Stort tillykke herfra ihvertfald

Anmeld

17. juli 2009

Tina2

Zafir skriver:

Tom snakkede også om 3D scanning sidst... Men jeg syntes det er for intruder agtigt... Mmm.. Også syntes jeg, at SELVOM vi har flere penge nu, så vil jeg gerne bruge de penge på noget andet.. Meeeen - nu må vi jo se om han insisterer til den tid... mm..

Der er jo læææææææænge til endnu

Ja, det ER mange penge, vi gav 1200 kr, men det var også en stor oplevelse.... Men ja, der er mange der synes det er lidt alien-agtigt at se dem sådan, jeg synes det er smukt:-)
Er så sjovt at se de billeder idag, for man kan virkelig se træk ved Milas som han stadig har:-)

For os var det en stor oplevelse og alle pengene værd, men det er jo så forskelligt.... Jeg får et meget tættere forhold til babyen i maven, når jeg har set dem og når jeg ved hvad det er... Spørg mig ikke hvorfor, men sådan har jeg haft det begge gange:-)

Anmeld

17. juli 2009

JulieE

Zafir skriver:

Jeg havde faktisk tænkt på, hvor du var forsvundet hen?! Savner dig

Hvordan går det efter din uddannelse er slut? Kan du finde dig selv som 'Svend'? 

Og tusind tak Jeg er stadig lige ved at finde mig selv i det, men har fået bestilt tid til lægen... for jeg skal tidligt til læge, så jeg kan komme tidligt til scanning og det

Hvor er det rart at vide man er savnet  Hele foråret har jeg ikke haft det vilde overskud til at skrive (men har dog læst med, kan jo ikke undvære jer herinde!) og den sidste måned her efter end uddannelse har jeg koncentreret mig helt om familien. Vi har været på ferie, både med min familie og på Bornholm som vi plejer  Men nu skulle jeg gerne være tilbage... Lige Pt har jeg ikke noget at lave, så jeg til at igang med hele dagpenge møllen, men regner med at få noget at lave ret hurtigt. Kan jeg ikke finde andet tager jeg en masse timer som lærer vikar når skolerne starter op igen

Lyder rart med tidlig scanning. Hvornår har du egentlig termin (altså bare sådan måned agtig )??

Knus fra
Julie

Anmeld

17. juli 2009

lene

helt i orden  og endnu engang kæmpe tillykke med den lille spire i mavsen
knus lene

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

JulieE skriver:

Hvor er det rart at vide man er savnet  Hele foråret har jeg ikke haft det vilde overskud til at skrive (men har dog læst med, kan jo ikke undvære jer herinde!) og den sidste måned her efter end uddannelse har jeg koncentreret mig helt om familien. Vi har været på ferie, både med min familie og på Bornholm som vi plejer  Men nu skulle jeg gerne være tilbage... Lige Pt har jeg ikke noget at lave, så jeg til at igang med hele dagpenge møllen, men regner med at få noget at lave ret hurtigt. Kan jeg ikke finde andet tager jeg en masse timer som lærer vikar når skolerne starter op igen

Lyder rart med tidlig scanning. Hvornår har du egentlig termin (altså bare sådan måned agtig )??

Knus fra
Julie

Det er sku dejligt at have tid til familien 

Men er der slet ikke noget at lave med din uddannelse? nu du har brugt så lang tid på det???

Jeg har termin den 25. marts, da min mens er ret præcis, så kan det ikke være andre dage end der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.