hvorfor er det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

asff

DianaRJS skriver:

folk der ikke kan lide navnene man finder ud af ungerne skal hedde, ALTID skal kommentere og få det til at lyde som om det er dem der skal beslutte det?

nu kan jeg ligeså godt røbe mig selv, men lavede i går en tråd om hvor folk kunne stemme på vores 3 farvorit navne, og ungerne skal hedde Melike og Milas, men straks er en veninde der at det er sku da ikke normale navne, og man skulle passe på med det samme for bogstav, og hendes mor synes de var for specielle?

ja og i dont care... ret heldigt det er MINE børn og ikke jeres -.-

først kæresten der hopper fra navnene noah og Emilie som vi ellers var blevet enige om pga hans (undskyld) skide mor!!!! og nu en veninde der tror de skal bestemme det? -.- grrrrrr

bare lige vredes udbrud!

Jeg synes det er rigtig søde navne - og folk skal ALTID kommenterer. Havde I kaldt dem Emma og Joachim var det også forkert.. Men lige et spørgsmål, hvordan udtaler du Melike?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
DianaRJS skriver:

min kæreste er ikke dansker så derfor de tyrkiske navne han har dog boet i danmark hele hans liv, og lever også som en dansker

men ja havde vi godt snakket om, men blev hurtige enige om vi begge to bedre kunne lide milas

Undskyld jeg spørger (du behøver ikke og svare hvis du synes det er for privat) men er han også far til de 2 drenge du har? de ligner nemlig slet ikke blandingsbørn.

Anmeld

28. august 2013

Faith

Det er JERES børn og JER der bestemmer! Andres mening er da fløjtende ligegyldig.

Kan huske da jeg oprettede en tråd herinde i sin tid, og at mine tvillinger skulle hedde Mikkel og Emil. Det var IKKE en tråd om hvorvidt folk kunne lide navnene eller ej. Det var derimod en tråd om hvor glad jeg var for at navnene var fundet.

MEN halvdelen af kommentarerne til min tråd var i stil med "Tillykke med navnene, ikke lige min smag, men godt i kan li dem" Eller "Dembryder jeg mig ikke om, men tillykke med dem" Eller "Alt for ordinære navne efter min smag"

Arhmen så spring dog over tråden hvis ikke du magter et ganske enkelt "Tillykke med navnene"!

PS: Lækre navne i har valgt!

Anmeld

28. august 2013

StudPsyk

Kender det godt. Med Rose var der mange der sagde "ej det kan man da ikke hedde" selvom vi ikke havde spurgt. Med James har vi følt at hver gang vi fortæller hans navn skal vi følge op med "han er opkaldt efter sin oldefar" for ikke at få dumme kommentarer.

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Ja de er specielle men da ikke sære, synes det er rigtig fine navne, her har vi en Daniel og en Dina alle snakker om at så skal et nr 3 bar. Også starte med D men her har vi bla snakket om navne som Silas, isak og Miriam

Kunne forstå hvis man kaldte søskende for sne og Storm

I bund og grund er det jeres valg og alle vil altid have en mening

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Kender det godt. Med Rose var der mange der sagde "ej det kan man da ikke hedde" selvom vi ikke havde spurgt. Med James har vi følt at hver gang vi fortæller hans navn skal vi følge op med "han er opkaldt efter sin oldefar" for ikke at få dumme kommentarer.

Selvom James og rose ligger langt fra hinanden synes jeg nu de passer rigtig godt sammen
Jeg kan langt bedre forholde mig til blomster navne som rose, Lilly osv (synes de lyder bedst på engelsk) end navne som sol og sne men synes samtidig det er dejligt med variation af navne så længe de kan udtales og stavemåden ikke bliver for sær som feks christophpher

Jeg har nu også ændret meget holdning til navne og vænnet mig mere og mere til de navne jeg ikke været vant til som Rose og kan se det smukke i navnet

Anmeld

28. august 2013

DianaRJS

Aisha skriver:

Undskyld jeg spørger (du behøver ikke og svare hvis du synes det er for privat) men er han også far til de 2 drenge du har? de ligner nemlig slet ikke blandingsbørn.

nej det er han ikke

Anmeld

28. august 2013

Pigent

DianaRJS skriver:

folk der ikke kan lide navnene man finder ud af ungerne skal hedde, ALTID skal kommentere og få det til at lyde som om det er dem der skal beslutte det?

nu kan jeg ligeså godt røbe mig selv, men lavede i går en tråd om hvor folk kunne stemme på vores 3 farvorit navne, og ungerne skal hedde Melike og Milas, men straks er en veninde der at det er sku da ikke normale navne, og man skulle passe på med det samme for bogstav, og hendes mor synes de var for specielle?

ja og i dont care... ret heldigt det er MINE børn og ikke jeres -.-

først kæresten der hopper fra navnene noah og Emilie som vi ellers var blevet enige om pga hans (undskyld) skide mor!!!! og nu en veninde der tror de skal bestemme det? -.- grrrrrr

bare lige vredes udbrud!

Det er jeres navnevalg og ikke andres så derfor bestemmer i hvad jeres børn skal hedde 

Milas er på min egen liste. I går stemte jeg Noah og Sophia - Milas og Sophia.

Anmeld

28. august 2013

01olin

Det heldigvis kun jeres valg

Havde en veninde der fortalt min kæreste at Benjamin kunne man da ikke kalde sit barn osv
Selvom benjamin er et meget brugt navn skal andre jo ikke bestemme

Hvis i kan lide navnene er det heldigvis det vigtigste

Anmeld

28. august 2013

Benjamins'mor

Hehe, det var lige netop de to jeg stemte på.

Jeg synes det er nogen rigtigt søde navne.
Og i skal bare lukke af for hvad andre siger, det er jeres valg og hvis i elsker de to navne, så er det det der tæller.

Vi fik også lidt grimasser i starten da folk fandt ud af/fik afvide at vores lille pige skal hedde Celina, for de synes det var et mærkeligt navn. Men jeg er ligeglad, vi elsker navnet og det er det vigtigste for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.