hvorfor er det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
20 svar
12 synes godt om
28. august 2013

DianaRJS

folk der ikke kan lide navnene man finder ud af ungerne skal hedde, ALTID skal kommentere og få det til at lyde som om det er dem der skal beslutte det?

nu kan jeg ligeså godt røbe mig selv, men lavede i går en tråd om hvor folk kunne stemme på vores 3 farvorit navne, og ungerne skal hedde Melike og Milas, men straks er en veninde der at det er sku da ikke normale navne, og man skulle passe på med det samme for bogstav, og hendes mor synes de var for specielle?

ja og i dont care... ret heldigt det er MINE børn og ikke jeres -.-

først kæresten der hopper fra navnene noah og Emilie som vi ellers var blevet enige om pga hans (undskyld) skide mor!!!! og nu en veninde der tror de skal bestemme det? -.- grrrrrr

bare lige vredes udbrud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
DianaRJS skriver:

folk der ikke kan lide navnene man finder ud af ungerne skal hedde, ALTID skal kommentere og få det til at lyde som om det er dem der skal beslutte det?

nu kan jeg ligeså godt røbe mig selv, men lavede i går en tråd om hvor folk kunne stemme på vores 3 farvorit navne, og ungerne skal hedde Melike og Milas, men straks er en veninde der at det er sku da ikke normale navne, og man skulle passe på med det samme for bogstav, og hendes mor synes de var for specielle?

ja og i dont care... ret heldigt det er MINE børn og ikke jeres -.-

først kæresten der hopper fra navnene noah og Emilie som vi ellers var blevet enige om pga hans (undskyld) skide mor!!!! og nu en veninde der tror de skal bestemme det? -.- grrrrrr

bare lige vredes udbrud!

Lige et side spring. Melike og Milas er faktisk tyrkiske navne. Så ja de er lidt specielle. Har du evt overvejet Malik til drengen ? : )

Anmeld

28. august 2013

hekran

Det skal de heller ikke Desværre kan de heller ikke finde ud af at klappe i De vænner sig hurtigt til navnene og derefter kan de forestille sig, at de ikke skulle hedde Milas og Melike. Af nysgerrighed, hvordan udtales Melike? MElike eller MelIke?

Anmeld

28. august 2013

CroQuis

Ihhh, så gættede jeg rigtigt 

Mht folks uenigheder af jeres navnevalg, er vel bare fordi de ikke har andet at gå op i 

I min mands familie er der tradition for at familie/venner osv først får navnet at vide til dåben, så vi slipper for den slags inden fødslen. Hehe

Anmeld

28. august 2013

DianaRJS

Aisha skriver:

Lige et side spring. Melike og Milas er faktisk tyrkiske navne. Så ja de er lidt specielle. Har du evt overvejet Malik til drengen ? : )

min kæreste er ikke dansker så derfor de tyrkiske navne han har dog boet i danmark hele hans liv, og lever også som en dansker

men ja havde vi godt snakket om, men blev hurtige enige om vi begge to bedre kunne lide milas

Anmeld

28. august 2013

DianaRJS

hekran skriver:

Det skal de heller ikke Desværre kan de heller ikke finde ud af at klappe i De vænner sig hurtigt til navnene og derefter kan de forestille sig, at de ikke skulle hedde Milas og Melike. Af nysgerrighed, hvordan udtales Melike? MElike eller MelIke?

altså min barndomsveninde skulle prøve at sige det den anden dag og fil det til "me like" vi andre fik et godt grin istedet for men med danske bogstaver Me-Li-Ke og så bare hurtigt self ;P

Anmeld

28. august 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Ihhh, så gættede jeg rigtigt 

Mht folks uenigheder af jeres navnevalg, er vel bare fordi de ikke har andet at gå op i 

I min mands familie er der tradition for at familie/venner osv først får navnet at vide til dåben, så vi slipper for den slags inden fødslen. Hehe

her har vi valgt denne gang at det er ved fødslen, da bettemand herhjemme ikke helt kan forstå det er lillebror og lillesøster, som han selv siger er det ham der er lillebror og har han jo helt ret i derfor tænker vi for hans skyld det er lidt lettere med navne for dem

Anmeld

28. august 2013

lineog4

Jeg har også fået mange kommentarer om vores børns navne og synes faktisk de er meget normale ;-) 

Havde også en veninde der skulle fortælle at Linus var et skidt valg for det lød helt forkert på engelsk - men hende om det. Jeg er glad for de navne jeg har valgt til mine børn og kan de ikke selv lide dem kan de ændre dem når de bliver 18 

Anmeld

28. august 2013

IngenKoPåIsen

Sådan er det også her, og ja, det kan sku godt være lidt belsatende.. Vores store pige hedder Malina, hvilket er rigtig specielt- og det er der ikke nogen der rigtig har kommenteret på.. Derimod hedder vores lillebror Pelle og jeg skal da lige love for, at folk kommenterer på det! Pelle er da langt mere almindeligt og "normalt" end Malina, og alligevel er det Pelles navn folk hakker på.. Men jeg er nu ret ligeglad, jeg elsker min søns navn og han ER altså bare en lille Pelle!! :-)

Anmeld

28. august 2013

Tvillingemor80

Jeg har også fået nogle kommentarer på min datters mellemnavn der er Aura .. Men ved du hvad det rør mig slet slet ikke.. Kan hverken hidse mig op over det eller blive ked af det - det jo så uendeligt ligemeget hvad alle mulige synes ..

Synes det er nogle pæne navne !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.