Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt blankt for jeg har altid kun ammet fra venstre bryst.
Og Gør det stadig, har ingen mælk i højre bryst.
Men nu et år efter, fungerer det stadig med at kun amme fra venstre bryst
tarkoflen skriver: Hej pigerJeg er nysgerrig, ammer/ammede du fra begger bryster eller kun det ene ad gangen?Jeg ammer kun fra det ene og skifter jo så imellem højre og venstre hver gang, men jeg har en forestilling om, at de fleste ammer fra begge hver gang Jeg håber jeg har fået formuleret mig, så det er forståeligt
Hej pigerJeg er nysgerrig, ammer/ammede du fra begger bryster eller kun det ene ad gangen?Jeg ammer kun fra det ene og skifter jo så imellem højre og venstre hver gang, men jeg har en forestilling om, at de fleste ammer fra begge hver gang Jeg håber jeg har fået formuleret mig, så det er forståeligt
frk andreasen skriver: hej min den mindste er knap 9 mdr hun har selv sagt fra for amning om dagen nu (hun bider mig i bryst vorten om daen avs ) så hun får kun sin tidlig morgen og nat babs og flask for resten... men da hun blev født og til hun var en 4-5 mdr fik hun kun fra et bryst pr måltid og de sidste 4-5 mdr har hun fået/får hun fra begge af. knus
hej min den mindste er knap 9 mdr hun har selv sagt fra for amning om dagen nu (hun bider mig i bryst vorten om daen avs ) så hun får kun sin tidlig morgen og nat babs og flask for resten... men da hun blev født og til hun var en 4-5 mdr fik hun kun fra et bryst pr måltid og de sidste 4-5 mdr har hun fået/får hun fra begge af. knus
Da Benjamin var helt lille ammede jeg fra begge bryster hver gang. Som han blev større og mælken fandt sit rette leje, ammede jeg kun fra det ene - lige med undtagelse af appetitspring, hvor begge blev tømt
tarkoflen skriver: Hvad er grunden til du begyndte at amme fra begge da hun var 4-5 måneder? Jeg er nemlig lige begyndt at Amme fra begge om aftenen inden Thea skal sove, fordi jeg har en fornemmelse af at hun er mere sulten inden sengetid...
Hvad er grunden til du begyndte at amme fra begge da hun var 4-5 måneder? Jeg er nemlig lige begyndt at Amme fra begge om aftenen inden Thea skal sove, fordi jeg har en fornemmelse af at hun er mere sulten inden sengetid...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128