Ammer du fra et eller begge bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

Tulle28

Jeg har stemt blankt.

Min ældste spiste fra begge bryster ved hver eneste amning, min yngste kun fra det ene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

tarkoflen

Tak for jeres svar

Sjovt at jeg tænkte, at alle ammede fra begge bryster hver gang, men de ser da ikke ud til at være tilfældet, i hvert fald ikke for dem, der har stemt

Anmeld

30. august 2013

EnGodMor

Jeg har stemt blankt for jeg har altid kun ammet fra venstre bryst. 

Og Gør det stadig, har ingen mælk i højre bryst. 

Men nu et år efter, fungerer det stadig med at kun amme fra venstre bryst

Anmeld

31. august 2013

frk andreasen

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg er nysgerrig, ammer/ammede du fra begger bryster eller kun det ene ad gangen?

Jeg ammer kun fra det ene og skifter jo så imellem højre og venstre hver gang, men jeg har en forestilling om, at de fleste ammer fra begge hver gang

Jeg håber jeg har fået formuleret mig, så det er forståeligt

hej
min den mindste er knap 9 mdr hun har selv sagt fra for amning om dagen nu (hun bider mig i bryst vorten om daen avs ) så hun får kun sin tidlig morgen og nat babs og flask for resten...

men da hun blev født og til hun var en 4-5 mdr fik hun kun fra et bryst pr måltid og de sidste 4-5 mdr har hun fået/får hun fra begge af.
knus

Anmeld

31. august 2013

tarkoflen

frk andreasen skriver:

hej
min den mindste er knap 9 mdr hun har selv sagt fra for amning om dagen nu (hun bider mig i bryst vorten om daen avs ) så hun får kun sin tidlig morgen og nat babs og flask for resten...

men da hun blev født og til hun var en 4-5 mdr fik hun kun fra et bryst pr måltid og de sidste 4-5 mdr har hun fået/får hun fra begge af.
knus

Hvad er grunden til du begyndte at amme fra begge da hun var 4-5 måneder? Jeg er nemlig lige begyndt at Amme fra begge om aftenen inden Thea skal sove, fordi jeg har en fornemmelse af at hun er mere sulten inden sengetid...

Anmeld

31. august 2013

Ka+Ma=Be

Da Benjamin var helt lille ammede jeg fra begge bryster hver gang.  Som han blev større og mælken fandt sit rette leje, ammede jeg kun fra det ene - lige med undtagelse af appetitspring,  hvor begge blev tømt

Anmeld

31. august 2013

CaWi

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg er nysgerrig, ammer/ammede du fra begger bryster eller kun det ene ad gangen?

Jeg ammer kun fra det ene og skifter jo så imellem højre og venstre hver gang, men jeg har en forestilling om, at de fleste ammer fra begge hver gang

Her var det begge dele.
Ved appetitspring spiste han fra begge hele dagen, og når han havde fået produktionen op, spiste han igen kun fra et af gangen.
Men om aftenen spiste han fra begge bryster for at blive fyldt ordentligt op

Anmeld

1. september 2013

frk andreasen

tarkoflen skriver:

Hvad er grunden til du begyndte at amme fra begge da hun var 4-5 måneder? Jeg er nemlig lige begyndt at Amme fra begge om aftenen inden Thea skal sove, fordi jeg har en fornemmelse af at hun er mere sulten inden sengetid...

samme grund som dig der ligger osse et appetit spring der i 4-5 mdr alderen startede osse med grød da hun var 4 mdr fordi hun vågnede ange gange om natten

Anmeld

1. september 2013

StudPsyk

tarkoflen skriver:

Hej piger

Et af gangen Har næsten aldrig ammet fra to på én amning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.