Ammer du fra et eller begge bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ammer du fra et eller begge bryster

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.692 visninger
18 svar
15 synes godt om
28. august 2013

tarkoflen

Hej piger

Jeg er nysgerrig, ammer/ammede du fra begger bryster eller kun det ene ad gangen?

Jeg ammer kun fra det ene og skifter jo så imellem højre og venstre hver gang, men jeg har en forestilling om, at de fleste ammer fra begge hver gang

Jeg håber jeg har fået formuleret mig, så det er forståeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

annec

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg er nysgerrig, ammer/ammede du fra begger bryster eller kun det ene ad gangen?

Jeg ammer kun fra det ene og skifter jo så imellem højre og venstre hver gang, men jeg har en forestilling om, at de fleste ammer fra begge hver gang

Jeg ammer kun med det ene bryst pr måltid :-)
Og skifter jo så bryst hver gang :-)

Anmeld

28. august 2013

Hjaltesmor

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg tømte det ene bryst og forsatte ved det næste.

Hvis det bare var lidt tørst eller en hyggetår, blev det ofte kun til det ene bryst. Så startede jeg bare ved det andet næste gang.

Da han var 1 år, var der ikke rigtigt mere tilbage i det ene, og han ammede så lidt, at jeg ikke gad starte mælkestimulation af det bryst. Så de sidste par måneder til ammestop (14 mnd) ammede jeg kun ved venstre bryst (2 gange dagligt).

Anmeld

28. august 2013

MorDk

1 bryst pr. amning... sådan var det også med min søn!

Anmeld

28. august 2013

baby012

tarkoflen skriver:

Hej piger

Et bryst pr. måltid  

Anmeld

30. august 2013

Vega

Jeg er dog lige stoppet, men jeg ammede kun fra et bryst og har gjort det siden hun var godt en måned. Pga. bryst betændelse, sår osv valgte jeg at prøve kun at amme fra det ene...det var det eller på flaske...og det fungerede helt fint 

Anmeld

30. august 2013

Victoria2013

Jeg plejer kun at amme fra ét bryst (skifter bryst mellem hver gang), men de sidste par dage er lillepigen ikke altid blevet helt mæt og tilfreds ved det ene og slukker så den sidste lille sult/tørst ved det andet bryst... det er ikke hver gang jeg ammer fra begge bryster dog, det kommer an på om hun virker mere sulten eller hvad

Det kan selvfølgelig også være hun bare er ved at øge min mælkeproduktion dog, og det er derfor hun pludselig vil begge bryster nogle gange fremfor kun ét... hun er næsten 3 mdr nu

Anmeld

30. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har med begge unger, kun ammet ved et bryst pr måltid, så nogen gange ku jeg gå og se helt skæv ud, fordi det ene bryst så altid var større end det andet.  Vh stine

Anmeld

30. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har med begge unger, kun ammet ved et bryst pr måltid, så nogen gange ku jeg gå og se helt skæv ud, fordi det ene bryst så altid var større end det andet.  Vh stine

Anmeld

30. august 2013

DianaRJS

tarkoflen skriver:

Hej piger

nu ammer jeg ikke mere... men da jeg gjorde for sådan ca 5 år siden var det fra begge bryster, ellers følte jeg mere eller mindre det andet var ved at springe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.