iPad til studie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

lille-fisen

Man kan købe skriveprogrammet "pages" til iPad som også virker sammen med word.

kan iPad bruges som studiecomputer/til at skrive opgaver på? Nej ikke hvis det er din primære computer - du bliver nødt til at have en almindelig bærbar også. iPad kan kun bruges til tillæg til en almindelig computer - den kan bare ikke nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Savannah

Jeg har lige stået med samme dilemma og endte med at købe en 13 tommer computer istedet. Synes det virkede bøvlet og indviklet at bruge ipaden til studie. Så jeg købte som sagt en computer.. Og den er så lækker! Starter nææææsten lige så hurtigt op som ipad.

Ipad er sjovt, men ikke praktisk i mine øjne.

Anmeld

29. august 2013

Glad Giraf

Iiih derfor er baby debatter så svære... nogen siger totalt go andre no go...

Tager i fona i dag og snakker med dem... for tænker at en "rigtig" computer er mest optimal til skolen, men en iPad kan bare så meget ekstra... synes den er svær

Anmeld

29. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
LilleLivasMor skriver:

Iiih derfor er baby debatter så svære... nogen siger totalt go andre no go...

Tager i fona i dag og snakker med dem... for tænker at en "rigtig" computer er mest optimal til skolen, men en iPad kan bare så meget ekstra... synes den er svær

Jeg ville aldrig brug min Ipad til generelt at skrive på, herunder noter og opgaver. Det er bare for upraktisk. Jeg tror bare du hurtig bliver træt af det. Der er desuden en række programmer som bare ikke fungerer optimalt eller eksisterer til en ipad.

Medmindre du har råd til begge, så ville jeg investere i en notebook.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.