iPad til studie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
13 svar
2 synes godt om
28. august 2013

Glad Giraf

Hej der ude

Jeg skal starte på pædagog seminariet på fredag, derfor skal jeg have en computer...
Havde sagt jeg ikk skulle have en tablet, til opgaver osv, MEN vi har før snakket om at det kunne være fedt med en iPad her hjemme... så jeg tænkte, en iPad med de der tastatur cover man kan få til, kan det bruges til opgaver osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

esioul

LilleLivasMor skriver:

Hej der ude

Jeg skal starte på pædagog seminariet på fredag, derfor skal jeg have en computer...
Havde sagt jeg ikk skulle have en tablet, til opgaver osv, MEN vi har før snakket om at det kunne være fedt med en iPad her hjemme... så jeg tænkte, en iPad med de der tastatur cover man kan få til, kan det bruges til opgaver osv?

Har du set Windows surface?

Den har jeg kig på. Synes den er så smart

Har lige vedhæftet en film om den.

Priserne ligger hvis fra 2700 og op.

http://www.youtube.com/watch?v=Ex5vNDrbl-s

Anmeld

28. august 2013

Glad Giraf

esioul skriver:

Har du set Windows surface?

Den har jeg kig på. Synes den er så smart

Har lige vedhæftet en film om den.

Priserne ligger hvis fra 2700 og op.

http://www.youtube.com/watch?v=Ex5vNDrbl-s

Den ville ikk vise hele filmen, men det jeg så så smart ud...
Problemet er bare at pengene er små så ville helst ikk over 2000, en brugt iPad er til at støve op

Anmeld

28. august 2013

Kamulla

Jegvtager nogle gange min med når jeg ikke har computer med.. Bruger icloud hvor der er office pakken på og så gemmer den dokumenterne direkte i dropbox

Anmeld

28. august 2013

Glad Giraf

Kamulla skriver:

Jegvtager nogle gange min med når jeg ikke har computer med.. Bruger icloud hvor der er office pakken på og så gemmer den dokumenterne direkte i dropbox

Det lyder meget konpliceret for en ikke computer bruger som jeg
Men altså, der er et skrive program på?

Anmeld

28. august 2013

K&S

Kamulla skriver:

Hvordan gøres det?

Anmeld

28. august 2013

lycly

Undersøg evt først om man kan få et skrive/notat program til den. Personligt kan jeg ikke undvære word når jeg er på skole og ville til enhver tid bruge en computer. Ipad'en bruger vi kun som "legetøj"

Anmeld

28. august 2013

Karina84

Hvis det skal være en tablet ville jeg vælge en samsung tablet, til den kan du hente noget der hedder polaris office, som arbejder sammen med almindelig microsoft office.

Men jeg er bare slet heller ikke til æble produkterne, det er så besværligt, især ift. skole arbejde. 

Anmeld

28. august 2013

Dinsen

Jeg benytter IPad  til arbejde. arbejder på en efterskole (ordblinde)og her får alle elever en iPad de bruger i alle timer. Der er også et skrivprogramatom arbejder fint sammenenes word.  - både termins prøver, eksamens opgaver bliver også lavet via IPad.. 

Hvis jeg skulle læse igen ville jeg benytte iPad, men nok også fordi det nu er en daglig dag for mig at bruge den. 

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at skrive privat! 

Anmeld

28. august 2013

Weber

LilleLivasMor skriver:

Hej der ude

jeg ville undersøge hvilke programmer i skal bruge før du køber den . ipad er ikke understøttet af java, og derfor er der en del programmer som ikke fungerer.

så undersøg endelig om den kan bruges. 

hilsen hende der købte en og brugte den i 14 dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.