Mistet tøjkanin :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

ano14316

Magnus har denne... Eller det vil sige nu har han 5, bare for at være sikre hihi... Han bliver snart 2 år og billedet er fra den dag han fik sin første.. det var kærlighed ved første blik.
Og han sidder også og nusser med den nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

JH12

Vi fik en Tøjko i barsel gave af Faster, og vores lille pige kan slet ikke sove uden den..
På et tidspunkt har vi den så med ud og gå en tur, og vi ser ikke den bliver tabt/ kaster væk..

vi leder og leder, og finder den bare ikke igen..
Vi køber en ny helt magen til, vasker den og selvom det ikke er helt det samme for os, så tog vores datter imod den ligesom hun ville have gjord med den gamle..

Hun har tøjkoen med ALLE steder, hun slapper af med den, sover med den og nusser/kysser med den..

Anmeld

28. august 2013

bøllen

STN skriver:

Hello...

Min datter har (haft) en sød kanin, som hun altid sover med, både til middag og om natten..

For et par måneder siden forsvandt den sporløst fra legestuen, hvor hendes dagplejer mødes med de andre dagplejere hver anden mandag, sammen med deres børn... Jeg spurgte gang på gang, om nogen havde fundet den, og satte til sidst et opslag op, hvor jeg "efterlyste" den... 2 uger efter opslaget dukkede den op - der var nogen, der havde hængt den op ved siden af mit opslag.. Vi blev så glade, især vores lille pige, den havde været savnet...

Nu er det så sket IGEN!!! Vi var åbenbart så dygtige, at vi gav hende den med i legestue mandag for 2 uger siden, og den er igen væk, da hun bliver hentet....

Problemet er bare, at jeg bare ikke FATTER hvordan det kan lade sig gøre.. det er ikke en hun går og leger med, hun har den kun i sin barnevogn, ingen andre steder, og hendes dagplejemor siger, at hun ikke har taget den med ind, da hun tog vores datter op fra middagslur 

Vores datter spørger efter den ret tit, når hun skal sove, og jeg kan mærke, at jeg faktisk er ret ked af, at den er forsvundet igen... det er en hun har haft ALTID.. siden hun var 3 mdr. ca.  Synes det er så ærgerligt.... og forstår virkelig ikke hvordan den kan blive væk, eller at nogen kan komme til at tage den med hjem, uden at aflevere den igen....

Ved godt, at det "bare" er en tøjkanin, men den her betyder altså alligevel noget for min datter  

Nogen der har prøvet at miste noget sp dyrebart, og hvad gjorde I efterfølgende...? Fandt I en erstatning, en bamse der lignede, eller hvad..?

Pu ha en bamse er jo ikke BARE en bamse men ungens kæreste eje. En de forbinder med hygge og tryghed.

både mine de store på 12 ( den ene ) har en samt lillebror. Vi har været tæt på mange gange og miste men er dukket op igen.

sådan en bamse er uerstattelig .  For jer I finder den.

( forstår så slet ikke den kan blive væk i legestuen )

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Heldigvis Ernie unger glad for en stofble og ikke en bestemt så gør det noget nemmere. Måske når den dukker op igen, i kan stryge mærkat påbød navn/ adresse og Tlf nr

Anmeld

28. august 2013

Lærke90

Ja gode råd er dyre når ens unger mister sit elskede tøjdyr. Vores datter på nu 3,5 år og har ingen favorit længere. Nu skifter hun lidt imellem 5 stk Men da hun var yngre kunne hun ikke undvære sin grisling bamse, som hun fik i dåbsgave. 

Hun havde smidt den ud af barnevognen en dag vi var på vej hjem fra dagpleje, uden at jeg så det. Hun var så ulykkelig da hun skulle sove. Vi var ude og lede, men kunne ikke finde den. Så jeg ledte med lys og lygte efter en bamse magen til de efterfølgende dage.                     Men der var ikke lige præcis den. Fandt dog en og lignede den på en prik, men der var krølkugler i fødderne - Hun accepterede den dog, og har den stadig den dag i dag  

Men i den periode hvor hun ikke havde bamsen, fandt vi en af de andre bamser frem, som hun så også blev glad for. Men tror hun har været rigtig nem på det punkt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.