Hello...
Min datter har (haft) en sød kanin, som hun altid sover med, både til middag og om natten..
For et par måneder siden forsvandt den sporløst fra legestuen, hvor hendes dagplejer mødes med de andre dagplejere hver anden mandag, sammen med deres børn... Jeg spurgte gang på gang, om nogen havde fundet den, og satte til sidst et opslag op, hvor jeg "efterlyste" den... 2 uger efter opslaget dukkede den op - der var nogen, der havde hængt den op ved siden af mit opslag.. Vi blev så glade, især vores lille pige, den havde været savnet...
Nu er det så sket IGEN!!! Vi var åbenbart så dygtige, at vi gav hende den med i legestue mandag for 2 uger siden, og den er igen væk, da hun bliver hentet....
Problemet er bare, at jeg bare ikke FATTER hvordan det kan lade sig gøre.. det er ikke en hun går og leger med, hun har den kun i sin barnevogn, ingen andre steder, og hendes dagplejemor siger, at hun ikke har taget den med ind, da hun tog vores datter op fra middagslur 
Vores datter spørger efter den ret tit, når hun skal sove, og jeg kan mærke, at jeg faktisk er ret ked af, at den er forsvundet igen... det er en hun har haft ALTID.. siden hun var 3 mdr. ca.
Synes det er så ærgerligt.... og forstår virkelig ikke hvordan den kan blive væk, eller at nogen kan komme til at tage den med hjem, uden at aflevere den igen....
Ved godt, at det "bare" er en tøjkanin, men den her betyder altså alligevel noget for min datter
Nogen der har prøvet at miste noget sp dyrebart, og hvad gjorde I efterfølgende...? Fandt I en erstatning, en bamse der lignede, eller hvad..?