Vinterstøvle vs. termostøvle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Monski

JuniMama skriver:

Kan termostøvler erstatte en normal vinterstøvle??

Har nemlig fundet disse, og tænkte på at købe dem som vinterstøvler til min datter, men er i tvivl om de vil kunne bruges til det??!!??

http://www.trendyshop.dk/shop/viking-lette-termost oevler-278122p.html

Hvad mener I?? Og hvad har I købt som vinterfodtøj til jeres børn??

Da jeg arbejdede i en institution synes jeg altid børnene med termostøvler havde iskolde tæer, så jeg vil sige vinterstøvler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

JuniMama

Monski skriver:

Da jeg arbejdede i en institution synes jeg altid børnene med termostøvler havde iskolde tæer, så jeg vil sige vinterstøvler

Jeg oplevede så det stik modsatte med min datter sidste år, hun havde nemlig et par alm Ecco vinterstøvler, og havde altid kolde tæer, så det er også derfor jeg har prøvet at søge efter et alternativ til vinterstøvler!

Men jeg kan se ud fra alle svarene, at der er meget delte meninger, så jeg er ikke ligefrem blevet klogere!

Anmeld

28. august 2013

Monski

JuniMama skriver:

Jeg oplevede så det stik modsatte med min datter sidste år, hun havde nemlig et par alm Ecco vinterstøvler, og havde altid kolde tæer, så det er også derfor jeg har prøvet at søge efter et alternativ til vinterstøvler!

Men jeg kan se ud fra alle svarene, at der er meget delte meninger, så jeg er ikke ligefrem blevet klogere!

Det er egentlig lidt utroligt at man ikke kan finde ud af at lave et par sko som man bare er 100% sikker på holder fødderne tørre og varme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.