Vinterstøvle vs. termostøvle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.008 visninger
12 svar
7 synes godt om
27. august 2013

JuniMama

Kan termostøvler erstatte en normal vinterstøvle??

Har nemlig fundet disse, og tænkte på at købe dem som vinterstøvler til min datter, men er i tvivl om de vil kunne bruges til det??!!??

http://www.trendyshop.dk/shop/viking-lette-termost oevler-278122p.html

Hvad mener I?? Og hvad har I købt som vinterfodtøj til jeres børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Capri Sonne

Efter mit barn er kommet i børnehave, hedder det termostøvler. Det anbefalede børnehaven. Jeg har dog købt vinterstøvler, lidt mere fine, til når vi skal i centeret, ud at spise osv. Så virker det så voldsomt med termostøvler

Og de er rigtig fine dem i linket!

Anmeld

27. august 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Nej. Termostøvler er ikke nær så gode at gå i som almindelige vinterstøvler. Jeg har altid kun brugt termostøvler i regnvejr eller hvis de almindelige vinterstøvler var blevet våde 

Anmeld

27. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her får begge børn termostøvler. De holder bare så meget kolde fusser tørre/varme og er så gode i børnehaven

Anmeld

27. august 2013

lycly

Jeg synes de virker alt for tunge og klodsede. Synes vinterstøvler sidder meget bedre på foden Men min datter er så også kun 2, det kan godt være jeg kunne finde på at købe nogen senere hen som hun kan bruge som gummistøvler om vinteren

Anmeld

27. august 2013

L&V

Nej det syntes jeg bestemt ik...

Anmeld

27. august 2013

Leneur

JuniMama skriver:

Kan termostøvler erstatte en normal vinterstøvle??

Har nemlig fundet disse, og tænkte på at købe dem som vinterstøvler til min datter, men er i tvivl om de vil kunne bruges til det??!!??

http://www.trendyshop.dk/shop/viking-lette-termost oevler-278122p.html

Hvad mener I?? Og hvad har I købt som vinterfodtøj til jeres børn??

De ser da egentlig rigtig fine ud, synes jeg. Kan især godt lide at de skulle være lettere end en almindelig termostøvle.
Jeg plejer at have almindelige vinterstøvler til brug frem og tilbage til børnehaven, herhjemme og hvis vi ellers skal noget og så termostøvler i børnehaven.

Anmeld

27. august 2013

Pikku Myy

Jeg ville ikke selv have lyst til at gå rundt i termostøvler, der ikke sidder rigtigt fast på foden, hele dagen, hver eneste dag, så det skal min søn bestemt heller ikke.

Anmeld

27. august 2013

MyLove E

Vi skal helt klart ha Ecco Vinter støvler igen i år:-D

Anmeld

28. august 2013

Helle Nielsen

Vi har altid både haft termostøvler og alm. vinterstøvler, da en alm. vinterstøvler, kan være rimelig træls efter en tur i vandpytter eller mudder i børnehaven. Og så er det rart at de kan få nogle pæne støvler på, hvis man skal i byen.

Også er termostøvlerne jo også nemme at hoppe i, for børnene selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.