Til alle jer med baser til autostolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Kløver

Tauf skriver:

Vi har også base til 9-18 kilo!

Troede lige det var mig der havde husket forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Autostol.dk

Maja84 skriver:

Sjovt vi blev spurgt om næste str skulle være med eller uden base, hvor vi sagde det skulle være iden. Så troede der fandtes stole med base i de større str eller hvor basen blev genbrugt bla recaro synes jeg så at man brugte basen til alle stolene ?

Ja der findes til fx Maxi Cosi Pearl - hvor det er en god løsning, da du får en rigtig god sikker autostol med 5-punktsele.

Den til Recaro tænkte jeg slet ikke på, da det er en dårlig stol og derfor var den aller bagerst i hukommelsen - beklager.

Så der findes lige et par enkelte modeller, men det mest almindelige er, at baserne bruges i 0-13 kg. stolene... 

Anmeld

28. august 2013

Autostol.dk

Tauf skriver:

Vi har også base til 9-18 kilo!

Hvilken stol har i?

Maxi cosi?

Anmeld

28. august 2013

Mom2

Autostol.dk skriver:

Jeg kunne godt tænke mig, at høre om alle jer, som har købt baser til autostolen har været tilfredse med basen eller i tror i kunne undvære den.

Til alle jer, som har købt en base - i må godt lige svare herinde også:  https://www.baby.dk/debat/225398pi1/ordet-er-frit/koebte-du-base-til-babyautostolen.aspx

Vi havde ingen base til at starte med da pengene ikke var til det. Vi fik pengene til en i dåbsgave og hvor har det været en fornøjelse at have vores datter med i bilen efter vi har fået basen. Det er 100 gange nemmere at få hende ind og ud og så slider det ikke så meget på ryggen

Anmeld

28. august 2013

MyLove E

Autostol.dk skriver:

Hvilken stol har i?

Maxi cosi?

Ja det er denne maxi cosy perle

Anmeld

28. august 2013

Autostol.dk

Tauf skriver:

Ja det er denne maxi cosy perle

Ok.. Ja der er base til - den har vi selv

Så var lidt for hurtig til, at skrive min første besked

Anmeld

29. august 2013

Autostol.dk

En del flere har besvaret denne:

https://www.baby.dk/debat/225398pi1/ordet-er-frit/koebte-du-base-til-babyautostolen.aspx

Kunne være fedt med flere svar i begge

Anmeld

29. august 2013

Victoria2013

Vi har base til vores og er meget glade for den. Især fordi jeg nu flere gange har kørt med mine forældres bil, de har også anskaffet en baby-autostol (med 2 baby-børnebørn i nærheden blev det nødvendigt), men de har ingen isofix eller base i deres bil, så den er sat fast med sele Og det er altså noget nemmere at få barnet i og ud af autostolen med isofix'en i vores egen bil, end det er med autostolen som er sat fast med sele... så det vil jeg helt klart anbefale plus jeg også føler at autostolen står bedre fast med basen, dvs. barnet er også mere sikkert føler jeg...

Anmeld

29. august 2013

Team Putte

Autostol.dk skriver:

Helt enig..

Derfor de kun laves til babystolen 

jeg fik da at vide at vi kunne købe en 9-18 kg autostol som kunne sættes i samme base som 0-13 kg stolen.. At det ikke er nødvendigt er noget helt andet vi var glade for basen til den lille stol

Anmeld

29. august 2013

Team Putte

Maja84 skriver:

Sjovt vi blev spurgt om næste str skulle være med eller uden base, hvor vi sagde det skulle være iden. Så troede der fandtes stole med base i de større str eller hvor basen blev genbrugt bla recaro synes jeg så at man brugte basen til alle stolene ?

Vi blev spurgt om det samme og vi har maxi cosi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.