når en handlel bliver til kridse !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

der er jo ikke noget du skal være bange for hvis du har sendt hende alle hendes penge jamen så er det jo afsluttet og det hele er påstand mod påstand

super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

MHB

Har du betalt alle hendes penge retur?

Anmeld

27. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at det jo nok drejer sig om et større beløb, siden du vil afdrage på det, istedet for bare at betale hende hendes penge tilbage på engang! 

Og når nu der er en ny vare hun gerne vi. Have istedet for den der er levet væk i posten, ja så skriver du til hende at hun får den nye vare uden mere omkostning for hende. Denne gang sender du så selv pakken og sørge for at den bliver forsikret.

Jeg ville også blive pænt gnaven, hvis jeg havde betalt for en vare, som jeg ik modtog, ik ku få mine penge tilbage på engang, eller få en ny vare.

Når det så er sagt, er det jo slet ik ok at true!! Vh stine

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Har du betalt alle hendes penge retur?

det drejer sig om 1500... og jeg ville betale de 500 nu og 1000 i næste månede..

Anmeld

27. august 2013

dpb

Anonym skriver:

jamen lager og lager - jeg køber fks. 4 pakker og ser om jeg kan sælge det videre

ok, har du cvr. nr?? og dermed er registreret som erhvervsdrivende... ??

Syntes den lyder noget usikker...

Men hvorom alting er hvis du ikke er registreret som erhvervsdrivende kan hun jo hoppe og springe, og true med politianmeldelse... uden at hun sandsynligvis får noget ud af detOg da du har tilbudt hende pengene retur, har du gjort dit for at finde en løsning, hvilket du forhåbentlig kan bevise såfremt det skulle komme så vidt... at du så vil afdrage det i bider "du kan klare", kan man så gå ind og argumentere om er fair eller ej... personligt syntes jeg ikke det er ok, men igen som privat er du ikke forpligtiget til at returnere pengene eller sende ny varer så vidt jeg ved...

men som sagt tror du befinder dig lidt i en gråzone, sådan rent forretningsmæssigt og så kan denne type misforståelser let opstå...

Qnuz

Anmeld

27. august 2013

MHB

Anonym skriver:

det drejer sig om 1500... og jeg ville betale de 500 nu og 1000 i næste månede..

Jeg kan helt ærligt godt sætte mig ind i hendes situation. At hun truer synes jeg bestemt ikke er ok, men er sikker på at hun også er død frustreret over handlen, og forløbet. Hun er da helt sikkert nervøs for om hun nogensinde får sinde penge igen, lige som du er nervøs for om hun har snydt dig og har modtaget pakken.

Hvis du har en ny vare på lager af ca. Samme værdi så skynd dig da at sende den afsted, hvis det er ok med hende og det er en vare hun gerne vil have, ellers må du skynde dig at overføre så meget du kan af hvad du skylder hende. 

Jeg forstår helt ærligt godt hvis hun har kontaktet politiet, men når det så er sagt så ser politiet jo også helst hvis i kan klare konflikten internt, og det lyder det da til at i kan, i har bare begge mistet tiltroen til hinanden... Jeg håber at det løser sig 

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

dpb skriver:

ok, har du cvr. nr?? og dermed er registreret som erhvervsdrivende... ??

Syntes den lyder noget usikker...

Men hvorom alting er hvis du ikke er registreret som erhvervsdrivende kan hun jo hoppe og springe, og true med politianmeldelse... uden at hun sandsynligvis får noget ud af detOg da du har tilbudt hende pengene retur, har du gjort dit for at finde en løsning, hvilket du forhåbentlig kan bevise såfremt det skulle komme så vidt... at du så vil afdrage det i bider "du kan klare", kan man så gå ind og argumentere om er fair eller ej... personligt syntes jeg ikke det er ok, men igen som privat er du ikke forpligtiget til at returnere pengene eller sende ny varer så vidt jeg ved...

men som sagt tror du befinder dig lidt i en gråzone, sådan rent forretningsmæssigt og så kan denne type misforståelser let opstå...

Qnuz

nej det er jeg ikke. Det er alm. Salg af hobby

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Jeg kan helt ærligt godt sætte mig ind i hendes situation. At hun truer synes jeg bestemt ikke er ok, men er sikker på at hun også er død frustreret over handlen, og forløbet. Hun er da helt sikkert nervøs for om hun nogensinde får sinde penge igen, lige som du er nervøs for om hun har snydt dig og har modtaget pakken.

Hvis du har en ny vare på lager af ca. Samme værdi så skynd dig da at sende den afsted, hvis det er ok med hende og det er en vare hun gerne vil have, ellers må du skynde dig at overføre så meget du kan af hvad du skylder hende. 

Jeg forstår helt ærligt godt hvis hun har kontaktet politiet, men når det så er sagt så ser politiet jo også helst hvis i kan klare konflikten internt, og det lyder det da til at i kan, i har bare begge mistet tiltroen til hinanden... Jeg håber at det løser sig 

jo selvfølgelig. Men omvendt er jeg også frustreret over hende.

Anmeld

27. august 2013

MHB

Og i øvrigt er der jo ikke noget at være bange for over at jhun kontakter politiet hvis du har rent mel i posen 

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Og i øvrigt er der jo ikke noget at være bange for over at jhun kontakter politiet hvis du har rent mel i posen 

nej men jeg orker bare ikke en anmeldse - og hun truer mig jo på stribe - så nervøs og ked bliver jeg :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.