Jeg har igennem en side solgt nogle ting. Jeg får sendt en varer - men da det er min kæreste der får æren af at sende varen på posthuset - glemmer han forsikringen på selve parken - og modtageren hævder ikke at have modataget noget. Vi har efterlyst parken hos post.dk - men intet resultet.
Vi har været oppe at tottest på sms - hvor hun ville have en ny varer - har jeg i en periode ikke haft det på lager, og tilbudt hende penge retur. Jeg har længe tænkt og tænkt.. Kunne hun have snydt mig? og kunne hun og kunne det! Men, vi finder frem til at jeg sender pengene i små portioner månedesvis. Jeg får nogle uger nye varer hjem - hvor hun total flipper ud over - at nu beviser jeg at jeg er en svindler - og at man ikke kan sælge noget man ikke sagde man havde før, og at hun gerne vil modtage den varer som jeg har på lager nu. Problemet er, at jeg ikke har lyst til at indgå i en ny salgs aftale - da hun ikke for lang tid siden, begav sig til at true og bruge Rk 81 overfor mig, hvor jeg afsluttede sagen med at betro mig til at jeg ikke regnede hende for at have modtaget parken og hun får sine penge igen! Men hun er mega sur nu, og vil anmelde mig ovs - uden jeg har gjort noget ! Jeg vil ikke handle mere med hende - blot sende hendes penge retur, men beløbet er hun ikke tilfreds med - og sviner mig og bruger polititet i det ! hvad kan jeg gøre :-(!
Anmeld