hjælp, Handel :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde lagt en mobil op Der kun var 1,5 månede gammel, og Bliver kontaktet af en dame, som havde den mobil jeg kun ville bytte til, og vi snakker lidt i mobilen og skriver, og aftaler at vi skal sende i går, jeg Sender så igår, men Hører intet fra hende, så i dag skriver hun igen, men undlader at svare på mine gentagne spørgsmål om hun har sendt, Hvad skal jeg gøre ?

I behøver ikke skrive at jeg er dum at jeg har sendt den, har jeg allerede fået afvide en million gange idag af min familie. men jeg har jo desværre lært af det nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

asff

Anonym skriver:

Jeg havde lagt en mobil op Der kun var 1,5 månede gammel, og Bliver kontaktet af en dame, som havde den mobil jeg kun ville bytte til, og vi snakker lidt i mobilen og skriver, og aftaler at vi skal sende i går, jeg Sender så igår, men Hører intet fra hende, så i dag skriver hun igen, men undlader at svare på mine gentagne spørgsmål om hun har sendt, Hvad skal jeg gøre ?

I behøver ikke skrive at jeg er dum at jeg har sendt den, har jeg allerede fået afvide en million gange idag af min familie. men jeg har jo desværre lært af det nu..

Det var ikke så godt. Tror altså ikke, der er andet at gøre end at håbe, damen har rent mel i posen!

Anmeld

27. august 2013

asff

asff skriver:

Det var ikke så godt. Tror altså ikke, der er andet at gøre end at håbe, damen har rent mel i posen!

Nåh ja; besøg hendes adresse du sendte til, hvis du ikke hører noget :=)

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Nåh ja; besøg hendes adresse du sendte til, hvis du ikke hører noget :=)

Har overvejet politiet, da jeg har både min annonce liggende endnu, plus Alle billederne af tingene og papir jeg lagde i pakken og alle sms'erne..
Men ved bare ikke om de hjælper endnu

Anmeld

27. august 2013

asff

Anonym skriver:

Har overvejet politiet, da jeg har både min annonce liggende endnu, plus Alle billederne af tingene og papir jeg lagde i pakken og alle sms'erne..
Men ved bare ikke om de hjælper endnu

Det tror jeg faktisk ikke - desværre Men prøv? Jeg ville nok troppe op på hendes adresse og FORLANGE at jeg fik min tlf tilbage!

Anmeld

27. august 2013

C-Dog

Giv hende en chance hvis du ikke er 100% sikker på det er lusket :-)
Jeg var også totalt paranoid sidst jeg købte noget af en privat på nettet, for pludselig svarede hun bare ikke, men pakken kom som aftalt inde for en uge. Så, nogle er åbenbart ikke super 'service minded' men det betyder ikke de snyder. Det jeg købte var præcis så fint som jeg var blevet lovet.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Giv hende en chance hvis du ikke er 100% sikker på det er lusket :-)
Jeg var også totalt paranoid sidst jeg købte noget af en privat på nettet, for pludselig svarede hun bare ikke, men pakken kom som aftalt inde for en uge. Så, nogle er åbenbart ikke super 'service minded' men det betyder ikke de snyder. Det jeg købte var præcis så fint som jeg var blevet lovet.

Giver hende også en Uge før jeg kontakter politiet, har bare ikke råd til at miste de 5000 den mobil har kostet mig

bliver bare meget Usikker nu hvor hun bevist ikke svarer mig på om hun har sendt, men de andre ting kan hun godt svare på, ang min mobil.

Anmeld

27. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at hun er god nok!! Vh stine

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

For at hun er god nok!! Vh stine

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.