ih og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

BabyMus

Jeg havde klart valgt at betale, tænk hvis I ville få det godtkendt, og I så ender med at vælge et andet. Så vil I altid tænke hvad nu hvis..

Ellers tænker jeg også Annabella eller Abriella, hvis det skal minde om Abella.

Ellers er jeg selv helt vild med Noa-Bella og Mynthe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ih også jeg havde navnet Abella i tankerne til baby.. fandt det herinde og fik at vide det var godkendt....

Men nej 

så ville vi søge om det men det er ikke bare sådan,for der er åbenbart 14 som hedder det til efternavn... så vi kan søge det gennem statsforvaltningen og give 490 i gebyr for det...

det er filme mange penge for at navn som man ikke engang ved om bliver godkendt...

så nu mangler jeg et navn... hvad har i af søde lidt specielle navne..

vi har også 3 andre navne i tankerne men hældte helt klart til Abella

jeg ville gøre det,hvis i er sikre. i kan jo ligge lidt til siden hver måned. vi har vores farfar/far s fornavn til mellemnavn

Anmeld

27. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ih også jeg havde navnet Abella i tankerne til baby.. fandt det herinde og fik at vide det var godkendt....

Men nej 

så ville vi søge om det men det er ikke bare sådan,for der er åbenbart 14 som hedder det til efternavn... så vi kan søge det gennem statsforvaltningen og give 490 i gebyr for det...

det er filme mange penge for at navn som man ikke engang ved om bliver godkendt...

så nu mangler jeg et navn... hvad har i af søde lidt specielle navne..

vi har også 3 andre navne i tankerne men hældte helt klart til Abella

Jeg ville "slås" for det  Hvis det er NAVNET, så er det lige meget at det koster små 500,-

ellers er der:

Sabella

sanella

Sibelle

isabella

isabel

Isabea

Anmeld

27. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Ja men problemet er det er et godkendt efternavn...

Der er også folk der hedder Flemming til fornavn og efternavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.