ih og øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

JA - men tænk hvis hun faktisk kan hedde det? Og så kalder i hende noget andet, som i ikke er lige så hooked på. 

Vi har hele tiden haft 4 navne, så ville vi se hvad hun ligner.. men derimellem har Abella samt et andet haft samme status som det jeg hældte mest til...

Men kender i det der med at fordi jeg ikke kan få det nu så var det jo bare det og ikle andet hun skulle hedde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

asff

Anonym skriver:

Vi har hele tiden haft 4 navne, så ville vi se hvad hun ligner.. men derimellem har Abella samt et andet haft samme status som det jeg hældte mest til...

Men kender i det der med at fordi jeg ikke kan få det nu så var det jo bare det og ikle andet hun skulle hedde

Hvis du har det sådan, så få det undersøgtLev af havregryn i en uge og spis ved andre - så i kan få råd til det. Synes altså du lyder rimelig besluttet, på at det er en Abella.

Anmeld

27. august 2013

Kløver

Hvad med Annabella

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvad med Annabella

Det er med på listen allerede... men tak for dit svar

Anmeld

27. august 2013

MHB

Hvis du/i er så tændte på Abella så er det vel ikke ap mange penge? Jeg mener det er jo et navn barnet skal have resten af sit liv og det er er jo en engangsudgift... 

Anmeld

27. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Ih også jeg havde navnet Abella i tankerne til baby.. fandt det herinde og fik at vide det var godkendt....

Men nej 

så ville vi søge om det men det er ikke bare sådan,for der er åbenbart 14 som hedder det til efternavn... så vi kan søge det gennem statsforvaltningen og give 490 i gebyr for det...

det er filme mange penge for at navn som man ikke engang ved om bliver godkendt...

så nu mangler jeg et navn... hvad har i af søde lidt specielle navne..

vi har også 3 andre navne i tankerne men hældte helt klart til Abella

Jeg er 110% sikker på det ikke bliver afvist... Har du set hvad der er godkendt af navne ok, ni, nat.... Abella er jo slet ikke i den kategori.

Anmeld

27. august 2013

Pigent

Jeg tænker navne som de her måske kunne være noget for jer

Annabella 

Annabell 

Nannabella

Siabella

Rosabella 

Mirabell 

Cirkeline

Silke

Josefina

Angela

Melina

Elina/Eline 

Anmeld

27. august 2013

MyLove E

Barnepigen skriver:

Jeg tænker navne som de her måske kunne være noget for jer

Annabella 

Annabell 

Nannabella

Siabella

Rosabella 

Mirabell 

Cirkeline

Silke

Josefina

Angela

Melina

Elina/Eline 

Hva bare med Bella

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Jeg er 110% sikker på det ikke bliver afvist... Har du set hvad der er godkendt af navne ok, ni, nat.... Abella er jo slet ikke i den kategori.

Ja men problemet er det er et godkendt efternavn...

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Ih også jeg havde navnet Abella i tankerne til baby.. fandt det herinde og fik at vide det var godkendt....

Men nej 

så ville vi søge om det men det er ikke bare sådan,for der er åbenbart 14 som hedder det til efternavn... så vi kan søge det gennem statsforvaltningen og give 490 i gebyr for det...

det er filme mange penge for at navn som man ikke engang ved om bliver godkendt...

så nu mangler jeg et navn... hvad har i af søde lidt specielle navne..

vi har også 3 andre navne i tankerne men hældte helt klart til Abella

Hva så med annabel ? Det er også utrolig smukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.