Stem på navn (dreng)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Frk. K

MHB skriver:

Sigurd synes jeg er så fint... Eller Julius :-)

Herman er en kage :-P 

Haha, det er sjovt at man tænker på noget helt andet ved nogle navne!! Er det en kage?? Det vidste jeg ikke 

Julius er for mig en hund men ellers et sødt navn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Frk. K

Barnepigen skriver:

Jeg har stemt Sigurd.

Andre forslag

Viggo

Valde

Valdemar

Jonathan

Jonas

Sofus

Emil

Oscar

Laurids

Frederik 

Kristian

Klaus

Rasmus

Tak for svar!!

Viggo og Oscar er noteret!

valdemar er også sødt

Jonathan, sofus, emil, laurids, frederik, kristian, klaus og rasmus er alle "taget" af familie og venner...

Anmeld

28. august 2013

MHB

Frk. K skriver:

Haha, det er sjovt at man tænker på noget helt andet ved nogle navne!! Er det en kage?? Det vidste jeg ikke 

Julius er for mig en hund men ellers et sødt navn!!

Ja faktisk en venskabskage, dejen er en surdej som man deler med sine venner som så deler med deres venner, ret sjovt, og lidt klamt... Det var meget populært i en fritidsklub hvor jeg arbejdede... Prøv at google det 

Anmeld

28. august 2013

LilleLene

Maja88 skriver:

Elsker Sigurd.. eller Bertram

jeps det er 2 gode navne

Anmeld

28. august 2013

Frk. K

MHB skriver:

Ja faktisk en venskabskage, dejen er en surdej som man deler med sine venner som så deler med deres venner, ret sjovt, og lidt klamt... Det var meget populært i en fritidsklub hvor jeg arbejdede... Prøv at google det 

Ej hvor mærkeligt  Har jeg aldrig hørt om!! Vil jeg prøve...

Anmeld

28. august 2013

MHB

Frk. K skriver:

Ej hvor mærkeligt  Har jeg aldrig hørt om!! Vil jeg prøve...

Ja så kan du potentielt være ved at bage på 2x Herman på en gang  en i ovnen og måske en i maven 

Anmeld

28. august 2013

Ciss

Jeg kender en lille Herman, og det er bare et skønt navn både til en lille dreng men også til en voksen, flot mand.

Jeg kan virkelig ikke se, at nogle af navnene ville være synd for barnet? Det er traditionelle navne som vel ikke er på top af popularitetsbølgen lige nu men som hverken er ukendte eller mærkværdige.

Andre forslag:

Aksel

Otto

Konrad

Edvard

Anmeld

28. august 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Frk. K skriver:

Vi er fuldstændig på bar bund hvad angår navne til baby i maven. Uanset om det er en dreng eller pige...

men hvis det er en dreng....??

andre foreslag modtages gerne, vi tænker at det nok ender i et 2 stavelses navn, måske 3 stavelser, og at det er et gammelt navn...

Sigurd er fint :-)

Ditlev
Kjartan
Sixten
Sejer
Jasper
August
Gustav
Villum
Konrad
Laurits
Toke

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

28. august 2013

Frk. K

Ciss skriver:

Jeg kender en lille Herman, og det er bare et skønt navn både til en lille dreng men også til en voksen, flot mand.

Jeg kan virkelig ikke se, at nogle af navnene ville være synd for barnet? Det er traditionelle navne som vel ikke er på top af popularitetsbølgen lige nu men som hverken er ukendte eller mærkværdige.

Andre forslag:

Aksel

Otto

Konrad

Edvard

Tusind tak for input!

skønt med en som kan se muligheder uden for "top-listerne".

synes det bliver lidt for kedeligt hvis alle børn skal hedde det samme som de har gjort de sidste mange år

Konrad kan også være en mulighed!!

Anmeld

28. august 2013

De3Guldklumper

Frk. K skriver:

Vi er fuldstændig på bar bund hvad angår navne til baby i maven. Uanset om det er en dreng eller pige...

men hvis det er en dreng....??

andre foreslag modtages gerne, vi tænker at det nok ender i et 2 stavelses navn, måske 3 stavelser, og at det er et gammelt navn...

Hvad med Hector eller Theo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.