Stem på navn (dreng)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Frk. K

l.b. skriver:

Viggo  Elsker det .... 

Det tror jeg lige jeg foreslår manden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Frk. K

Maja88 skriver:

Elsker Sigurd.. eller Bertram

Ja det kunne måske også være en mulighed?!

Anmeld

27. august 2013

Maja88

Frk. K skriver:

Ja det kunne måske også være en mulighed?!

Anmeld

27. august 2013

Dididid

Frk. K skriver:

Nok mestdanske/skandinaviske, MEN er da ikke udelukket hvis du har nogle gode forslag 

Nu er jeg helt vild med anderledes navne da jeg synes Casper, Martin osv er så normalt at hedde i dag.
Ethan, Seth, Sean, Aiden, Anthony, Nathan, Logan, Tyler, Liam, Caleb, Mason, Evan, Noah, Luke, Jase, Jason, Benjamin, Matthew, Charlie, Asbjørn, Oliver, James, Jamie, Jesse, Colin, Cole, Dylan, Zac, Jasper, Max

Anmeld

27. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Vi er fuldstændig på bar bund hvad angår navne til baby i maven. Uanset om det er en dreng eller pige...

men hvis det er en dreng....??

andre foreslag modtages gerne, vi tænker at det nok ender i et 2 stavelses navn, måske 3 stavelser, og at det er et gammelt navn...

Sigurt 

Ellers:

Sivert

Snorre

wilmer

willum

viggo

ludvig

otto

carl

carlo

vilder

valder

balder

Anmeld

27. august 2013

Hjaltesmor

Nu er jeg helt vild med anderledes navne da jeg synes Casper, Martin osv er så normalt at hedde i dag.
Ethan, Seth, Sean, Aiden, Anthony, Nathan, Logan, Tyler, Liam, Caleb, Mason, Evan, Noah, Luke, Jase, Jason, Benjamin, Matthew, Charlie, Asbjørn, Oliver, James, Jamie, Jesse, Colin, Cole, Dylan, Zac, Jasper, Max

Sjovt, jeg opfatter slet ikke Casper og Martin som almindelige navne til børn i dag.

Liam (6 ), Oliver (9), Benjamin (23) og Noah (4) støder jeg til gengæld konstant på (tallene i pararantes er deres nummer på top 50-listen).
Gad vide, om det er geografiske forskelle, vi kan se der?

Jeg synes, Sigurd er et fint navn. Herman bryder jeg mig instiktivt ikke om, men samtidigt tror jeg, det er sådan et, der gror på en. Om 5 år er det sikkert et helt almindeligt navn.

Hvilken type efternavn har I?

Begge navne er fine "normaltlydende" navne, uden at være almindelige. Fx er ingen af dem på top 50 - men det mener jeg, at Sigurd var for 4-5 år siden - så det er heller ikke et navn, man aldrig har hørt før.

Anmeld

27. august 2013

MHB

Sigurd synes jeg er så fint... Eller Julius :-)

Herman er en kage :-P 

Anmeld

27. august 2013

Pigent

Jeg har stemt Sigurd.

Andre forslag

Viggo

Valde

Valdemar

Jonathan

Jonas

Sofus

Emil

Oscar

Laurids

Frederik 

Kristian

Klaus

Rasmus

Anmeld

28. august 2013

Frk. K

sommerbarn<3 skriver:

Sigurt 

Ellers:

Sivert

Snorre

wilmer

willum

viggo

ludvig

otto

carl

carlo

vilder

valder

balder

Tak for ideerne, har noteret viggo, ludvig og carl 

Anmeld

28. august 2013

Frk. K

Hjaltesmor skriver:

Sjovt, jeg opfatter slet ikke Casper og Martin som almindelige navne til børn i dag.

Liam (6 ), Oliver (9), Benjamin (23) og Noah (4) støder jeg til gengæld konstant på (tallene i pararantes er deres nummer på top 50-listen).
Gad vide, om det er geografiske forskelle, vi kan se der?

Jeg synes, Sigurd er et fint navn. Herman bryder jeg mig instiktivt ikke om, men samtidigt tror jeg, det er sådan et, der gror på en. Om 5 år er det sikkert et helt almindeligt navn.

Hvilken type efternavn har I?

Begge navne er fine "normaltlydende" navne, uden at være almindelige. Fx er ingen af dem på top 50 - men det mener jeg, at Sigurd var for 4-5 år siden - så det er heller ikke et navn, man aldrig har hørt før.

Jeg tror At geografien har rigtig meget at sige!

Vores efternavn er et meget dansklydende navn (3stavelser) men ikke et "sen"/"gård" navn, så det skal helst være et danskklingende navn!

vi håber på at finde et navn som man har hørt før, UDEN at det er på top 20/50... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.