blive sat igang pga frygt for ikke at nå hospitalet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

MorVita

Tror ikke du skal regne med at de vil sætte i gang på det grundlag. Der er jo risiko ved det, og den løber de ikke for så lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg er anonym fordi jeg ikke er så langt henne og omverden ikke ved noget til graviditeten..

Min første søn blev født lyn hurtigt synes jeg selv. Åbnede mig fra 3-9 cm på under en time og fra første ve til han var ude gik 4 timer (men kum fordi han stod skævt i bækkenet). Nr to gik så lige lidt hurtigere.. fik stikpille om morgenen - der sketr intet hele dagen overhoved og pludselig gik vandet uden varsel kl halv ti og han var ude kl kvart over ti!! Jeg nåede næsten ikke op på hospitalet og måtte holde de første presseveer tilbage fordi de ikke var klar og jeg kun lige var nået ind på fødemodtagelsen.. han var tæt på at være blevet født på gangen..
denne gang er jeg jo altså ok nervøs for at det ender i en bil fødsel. Jeg ønsker på inge måde en hjemmefødsel. Tror der er nogen som helst muligheder for at blive sat igang feks til termin og blive på hospitalet så det ikke bliver som sidst???

jeg blev, inden de fandt ud af der var 2, tilbudt at blive sat igang, da min nr 2 fødsel også var på kanten til at vi ikke nåede derinde, og det er enda med kørsel på kun 15 min.

så i frygt både fra min og deres side blev jeg tilbudt det...

jeg ville prøve at høre dem da det ikke er alle sygehuse der er ligesom her men det skader bestemt intet at høre dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.