Søskendevogn eller....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hmm... Jeg har hele tiden tænkt at et søskendesæde var godt nok når den nye kommer.

Men bliver sådan i tvivl. Lukas er 2½ til den tid, og det er til februar, så det er jo ikke meget vi kommer til at gå udenfor til at starte med. 

MEN vi tager jo steder hen, shopping, mindre gåture og lignende, og jeg tænker at man ikke kan regne med at han kan gå så langt igen, og det er jo ikke den bedste støtte der er i de søskendesæder jeg har set...

Hvad ville I gøre? Købe en søskendevogn?? Vil købe den brugt hvis det er, da jeg ellers synes det er mange penge at bruge. Ved jo ikke hvor længe han får brug for den...

Hvor lang tid brugte jeres klapvogn? Plejer det ikke kun at være til 3 års alderen??

På forhånd tak for svar!

Der er 2 år og 5 måneder mellem mine børn, og jeg var rigtig glad for at have en søskende vogn. Jeg havde ingen bil, så alt foregik til fods, og det var for langt for den store at gå.

Det kommer vel lidt an på behovet for jeres ture.

Min unger er i dag knap 4 og 18 mdr, og jeg har lige for et par måneder siden investeret i en ny søskende klapvogn, da jeg så ikke er afhængig af bilen, når vi skal nogen steder hen + vi har ca 3 km i institution.

Vil lige tilføje, at jeg er alene med dem, så har ikke haft en mand, der kunne tage en på skulderen / køre med en klapvogn ved siden af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.