Middags lur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Koen.

Her er Lærke 3, 4 år, inden hun startede i børnehave havde hun stort set droppet luren, menså startede hun og er nu nød til at sove hver dag igen (når bh magter og få hende til det )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

B&J

2år og 10 mdr

der stoppede han, fordi han ville ikke sove inde i børnehaven jamen så stoppede han da bare

og han klare fint en dag uden at sove til middag

Anmeld

26. august 2013

LinLin

Swerg skriver:

Min søn fylder 3 år i næste måned. 

Han skal starte børnehave på mandag, men han er ved at ikke ville sove til middag... Han har ikke sovet idag og er stadig mega frisk..

hvornår stoppede jeres med at sove til middag?? 

Adam fra 090910 stoppede i april... Men han har aldrig sovet ret meget

Vi har to piger på min stue fra september også - de sover stadig... Det gør een fra maj også!

Min ældste stoppede samtidig med bhv-start, altså 2,11 år

Anmeld

27. august 2013

Loa

Vi fandt en hel naturlig overgang da hun startede i børnehave.
Hun var nemlig også begyndt at "gå i seng" mega sent.
Så da hun startede i børnehave prøvede vi bare at følge børnehaven med ingen middagslur, og det går helt perfekt.
Hun er godt træt kl.19 og falder i søvn ganske kort tid efter godnat historie.

Vi kan dog ikke køre nogle steder om eftermiddagen, for hvis hun bliver sat i en bil og er bare en lille smule træt, så siger det snork med det samme

Anmeld

27. august 2013

MorDk

Bassen fylder 3 år her i september. Han har ikke sovet middagslur siden April 2013.

Anmeld

27. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Hej,

Alle vores 3 børn har stoppet med at sove middagslur da de var omkring 1 år

Anmeld

27. august 2013

Mum33

3,5 år før middagsluren røg han bliver puttet kl. 19

Anmeld

27. august 2013

lineog4

Linus er fra juli 2010 og han har stadig meget behov for sin middagslur. Hn bliver puttet 19.30/20 og bliver vækket kl 6 4 dage om  ugen. Får han ikke sin middagslur er han ulidelig, hyperaktiv og ked af det.

Liam holdt op med at sove til middag før han blev 3 ( 2 år og 9 mnd) fordi han startede i børnehave og han kunne ikke sove i et rum på guøvet hvor han kunne høre dem ude på legepladsen. Det betød et par måneder i helvede her hjemme - kan huske han kunne falde i søvn mens jeg løftede ham op på cyklen når jeg hentede ham i børnehave. 

Dina stoppede også naturligt da hun startede børnehave men der var hun over 3 år og det var knapt så stort et helvede, men hun var segne færdig de første par måneder 

line

Anmeld

27. august 2013

2721

Mom skriver:

Hej,

Alle vores 3 børn har stoppet med at sove middagslur da de var omkring 1 år

Undskylder på forhånd.
Men seriøst?
Hvordan kan det dog være?

Anmeld

27. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
2721 skriver:

Undskylder på forhånd.
Men seriøst?
Hvordan kan det dog være?

Føler du behov for at undskylde?

Seriøst? Ja selvfølgelig er jeg seriøs!!

Ingen af mine børn har nogensinde sovet særlig meget til middag, og da de ramte 1 år (+/- 1 mdr), har de helt droppet den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.