Gravid efter .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.692 visninger
43 svar
26 synes godt om
26. august 2013

FrkRaarup

Hej alle i dejlige piger, der deler min skæbne.

Hvornår blev I gravide efter at have mistet jeres barn?
Her mener jeg børn der er døde (kort) inden, under eller efter fødslen.

Jeg mistede (som mange af jer nok ved) min smukke datter 19 dage efter fødslen.. Nu sidder jeg her 6 måneder efter fødslen og der er bare ikke sket en skid

1 måned efter fødslen fik jeg underlivsbetændelse og var hårdt ramt. Det kom jeg mig dog hurtigt over.
Her den sidste måneds tid har jeg blødt non-stop og haft en del mavesmerter pga. irriteret tarme

Vil gerne høre andres historier da jeg føler mig skide hamrende fortabt og har mistet alt håb om at få flere børn

Frabeder ALLE hårde ord og dømmende kommentar' i denne tråd!

Kæmpe kram fra en englemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

lineog4

Føler så meget med dig - jeg var en af de "heldige" og stod med en positiv test 3 mnd efter jeg havde begravet Lia og lillebror kom lidt mindre end en måned før hendes 1 års fødselsdag. 

Kender en hvor det tog længere tid, men ved statistikken siger at 80% er gravid et år efter.

Når jeg tænker tilbage var jeg gravid i 2 år, jeg havde fokus på baby i lidt flere (synes faktisk først for et år tids siden jeg fik flyttet fokus helt væk, det krævede så to lillebrødre).... 

Håber du snart kan stå med to streger selvom jeg også ved du så står over for en svær og angst fyldt tid

Anmeld

26. august 2013

ønskebørn74

FrkRaarup skriver:

Jeg mistede (som mange af jer nok ved) min smukke datter 19 dage efter fødslen.. Nu sidder jeg her 6 måneder efter fødslen og der er bare ikke sket en skid

1 måned efter fødslen fik jeg underlivsbetændelse og var hårdt ramt. Det kom jeg mig dog hurtigt over.
Her den sidste måneds tid har jeg blødt non-stop og haft en del mavesmerter pga. irriteret tarme

Vil gerne høre andres historier da jeg føler mig skide hamrende fortabt og har mistet alt håb om at få flere børn

Jeg ved at clear blues fertilitets monitor er mega god.. 

Held og lykke med PB.. Og kæmpe krammer til jer, ved i har det hårdt.. 

Anmeld

26. august 2013

gonefishing

FrkRaarup skriver:

Jeg kender ikke noget til det.
Men synes det er utroligt at du bliver nød til at skrive "ingen hårde ord", det burde slet ikke være nødvendigt.

Jeg håber I snart finder ud af det.
Mange tanker

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Nu har jeg heldigvis ikke mistet, men jeg blev gravid da min søn var 6 mdr i 3 forsøg
Har du prøvet æl- teste for at se om du får ægløsning efter fødslen. Hos nogle kan der gå lang tid før hormonniveauet har fundet balance igen, måske lægen kan hjælpe med nogle prøver og se om det hele er blevet ok igen

Du skal nok blive mor igen

Anmeld

26. august 2013

FrkRaarup

Flodkilling skriver:

Jeg kender ikke noget til det.
Men synes det er utroligt at du bliver nød til at skrive "ingen hårde ord", det burde slet ikke være nødvendigt.

Jeg håber I snart finder ud af det.
Mange tanker

Jeg har flere gange fået 'skæld ud' for allerede at tænke på at få flere børn.
Så har desværre erfaret på den hårde måde at det er nødvendigt at skrive det

Anmeld

26. august 2013

FrkRaarup

ønskebarn74 skriver:

Jeg ved at clear blues fertilitets monitor er mega god.. 

Held og lykke med PB.. Og kæmpe krammer til jer, ved i har det hårdt.. 

Er det den til 12-1300?

Anmeld

26. august 2013

esioul

FrkRaarup skriver:

Jeg har flere gange fået 'skæld ud' for allerede at tænke på at få flere børn.
Så har desværre erfaret på den hårde måde at det er nødvendigt at skrive det

Har ingen efaringer på området søde.

Men jeg ville helt klart overveje at starte op med Æl teste, for at danne et overblik over din cyklus.

Jeg bruger app'en "my days" hvor jeg skriver ind hvonår jeg har mens og hvornår ægløsningstesten er positiv.

Anmeld

26. august 2013

FrkRaarup

Maja84 skriver:

Nu har jeg heldigvis ikke mistet, men jeg blev gravid da min søn var 6 mdr i 3 forsøg
Har du prøvet æl- teste for at se om du får ægløsning efter fødslen. Hos nogle kan der gå lang tid før hormonniveauet har fundet balance igen, måske lægen kan hjælpe med nogle prøver og se om det hele er blevet ok igen

Du skal nok blive mor igen

Hold da op, det gik hurtig

Njah, har ikke rigtig prøvet. Fatter minus af alt det der halløj Er nok desværre ret mandeagtig på det punkt ;(

Anmeld

26. august 2013

Diana2013

FrkRaarup skriver:

Nu kender jeg det ikke selv, men har en veninde som mistede 3 uger før termin og det var i nov, de prøvede igen tror det var omkring marts, og hun er nu 12 uger henne der har ikke været nogen der har skældt hende ud eller noget, folk er kun glade på deres vegne. Rigtig meget held og lykke for en hurtig lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.