Flyverdragt eller et 2-delt sæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

mele

Her var det modsat. købte et to delt da han startede i 0 kl. da jeg mente flyverdragt var for mindre børn.....jeg blev så klogere, han syntes det var for besværligt og tog for lang tid at tage på så frikvarterene blev for korte, så han bad om hans gamle flyverdragt. han går nu i 1 kl. og jeg har købt en flyverdragt, tror dog det bliver sidste år men nu må vi se.

men prøv evt. at spørge dit barn selv.

i klassen kan jeg se at ca halvdelen sidste år havde flyverdragt og den anden halvdel to delt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

bøllen

Twixic skriver:

Nej det har jeg ikke

Det jo ikke altid de kære poder ønsker det samme som os forældre . Og ofte har de jo deres egen mening om sagerne .

Anmeld

26. august 2013

LinLin

David går i første klasse og jeg har købt flyverdragt igen i år... Sidste år havde stort set alle i hans klasse flyverdragt!

Han har prøvet den og sagde ikke noget om han ikke vil bruge den, men nu må vi se til vinter hvis han er den eneste med flyverdragt

Anmeld

26. august 2013

De3Guldklumper

Her er hun slet ikke blevet spurgt.

Jeg har købt en flyverdragt fordi hun højst sandsynligt ikke ville spekulere i at få skibukser på, fordi den er nem og hurtig at komme i og sidst men ikke mindst så ved jeg hun ikke skiller nogen steder og derfor ikke (på grund af det) bliver syg

Anmeld

26. august 2013

lineog4

Liam er lige startet i skole og der er indkøbt flyverdragt. Jeg har diktatorisk ikke spurgt ham for ved han slet ikke ville kunne tage stilling nu plus jeg som lærer i de små klasser har set for mange der undlader overtræksbukserne fordi det er for besværligt, tager for meget tid osv og så sidder de i timen med halvvåde bukser eller de skal bruge tid på over i SFO og hente...

Min store datter havde flyverdragt til og med 1. Klasse og efterlyste den i 2. Klasse da der var meget sne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.