Flyverdragt eller et 2-delt sæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
14 svar
2 synes godt om
26. august 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Som en afleder af spørgsmålet om man havde flere sæt, til skole, sfo osv..

Kunne jeg god tænke mig af vide om jeres får flyverdragt eller et 2-delt sæt til vinter?

Sad helt og blev i tvivl om, hvad min søn skal have (han er lige startet i skole). En flyverdragt er selvf hurtigere at tage på ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Valle81

Her fik Asta et todelt sæt, men det var fordi hun ikke VILLE have flyverdragt. Så hvis jeg ville sikre mig, at hun havde noget at tage på, så måtte det blive 2-delt:0)

Anmeld

26. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng er også startet i skole og han får flyverdragt med (han kan passe den fra sidste vinter). Han har selvfølgelig også en vinterjakke. Hvis han stritter helt i mod til vinter, så tager vi den derfra og køber et par vinterbukser til ham

Anmeld

26. august 2013

Chri9000

Valle81 skriver:

Her fik Asta et todelt sæt, men det var fordi hun ikke VILLE have flyverdragt. Så hvis jeg ville sikre mig, at hun havde noget at tage på, så måtte det blive 2-delt:0)

Ja okay, så var der jo ikke så meget at rafle om der

Anmeld

26. august 2013

Chri9000

MoarHvidovre skriver:

Vores dreng er også startet i skole og han får flyverdragt med (han kan passe den fra sidste vinter). Han har selvfølgelig også en vinterjakke. Hvis han stritter helt i mod til vinter, så tager vi den derfra og køber et par vinterbukser til ham

Oka, hani har nemlig også en flyverdragt fra sidste år, men ved ikke om den stadig passer
Men hvis den passer, så bliver det nok den og ja selvf en vinterjakke

Anmeld

26. august 2013

dpb

Twixic skriver:

Kunne jeg god tænke mig af vide om jeres får flyverdragt eller et 2-delt sæt til vinter?

Sad helt og blev i tvivl om, hvad min søn skal have (han er lige startet i skole). En flyverdragt er selvf hurtigere at tage på ;-)

Her har jeg købt flyverdragt til Andreas som også lige er startet i skole i år oplevede med vores store dreng at det var det letteste for ellers kom bukserne ikke på.... han startede nemlig med et to-delt da jeg mente at nok var på tide... men nej, det fungerede ikke her så her er erfaringen at ca. til og med 2.klasse er flyverdragt det der er smartest for ungerne men nu må vi se hvor længe næste mener flyverdragt er fedest

Qnuz

Anmeld

26. august 2013

JulieE

Jeg har købt to-delt til begge mine, fra det år de startede i skole. de. Ældste købte jeg også en flyverdragt til, me. Den gad han slet ikke bruge. Istedet har jeg har to par skibukser til dem. Så der altid hænger et par i garderoben

Anmeld

26. august 2013

Chri9000

dpb skriver:

Her har jeg købt flyverdragt til Andreas som også lige er startet i skole i år oplevede med vores store dreng at det var det letteste for ellers kom bukserne ikke på.... han startede nemlig med et to-delt da jeg mente at nok var på tide... men nej, det fungerede ikke her så her er erfaringen at ca. til og med 2.klasse er flyverdragt det der er smartest for ungerne men nu må vi se hvor længe næste mener flyverdragt er fedest

Qnuz

Også det jeg tænker som du skriver at det er smartest og hurtigst med flyverdragt..

Anmeld

26. august 2013

bøllen

Twixic skriver:

Da mine drenge startede i skole ønskede de ikke længere flyverdragt så købte skisæt til dem

har dy prøvet at spørge hvad han ønsker

Anmeld

26. august 2013

Chri9000

bøllen skriver:

Da mine drenge startede i skole ønskede de ikke længere flyverdragt så købte skisæt til dem

har dy prøvet at spørge hvad han ønsker

Nej det har jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.