Ej nu må jeg da liiiige.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
13 synes godt om
25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja altså, for kort tid siden skrev jeg herinde omkring at jeg var nervøs for om kæresten ville trække i land ift vores aftale om pb her i efteråret (oktober-ish). det gjorde han så ikke (heldigvis!!) og vi blev enige om at jeg kunne stoppe med piller og så skulle vi bare lige passe på den næste måned eller to. 

Men nu!!! siger han sgu "altså skal vi ikk bare gøre det, og hvis du bliver gravid, så bliver du gravid. Vi snakker jo alligevel om det"   

Det kom sig af at han spurgte om jeg var færdig med at have mens, jeg sagde ja, og så sagde han at så kunne vi jo sexe igen. Hvortil jeg lige måtte minde ham om at pillerne var lagt, og st vi jo skulle passe på. Men næ nej, det går nok.. Åbenbart. Hehe

skøre mand, hvordan kan man blive så loose omkring det på så kort tid???  

Hurra!! jeg er bare så glaaaad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

vitapigen

de mænd kan overraske

Anmeld

25. august 2013

EnSødMor

Hvor er det fedt altså! Sikke en skøn udtalelse og han har jo ret...  

husk at nyd hinanden.  

Anmeld

25. august 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Ja altså, for kort tid siden skrev jeg herinde omkring at jeg var nervøs for om kæresten ville trække i land ift vores aftale om pb her i efteråret (oktober-ish). det gjorde han så ikke (heldigvis!!) og vi blev enige om at jeg kunne stoppe med piller og så skulle vi bare lige passe på den næste måned eller to. 

Men nu!!! siger han sgu "altså skal vi ikk bare gøre det, og hvis du bliver gravid, så bliver du gravid. Vi snakker jo alligevel om det"   

Det kom sig af at han spurgte om jeg var færdig med at have mens, jeg sagde ja, og så sagde han at så kunne vi jo sexe igen. Hvortil jeg lige måtte minde ham om at pillerne var lagt, og st vi jo skulle passe på. Men næ nej, det går nok.. Åbenbart. Hehe

skøre mand, hvordan kan man blive så loose omkring det på så kort tid???  

Hurra!! jeg er bare så glaaaad 

Hvor dejligt! 

Håber i får hurtigt bid 

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Frk-S skriver:

Hvor er det fedt altså! Sikke en skøn udtalelse og han har jo ret...  

husk at nyd hinanden.  

Ja, han har nemlig ret! jeg har også hele tiden tænkt at en måned fra eller til var da ligegyldig, men ville gerne passe på for hans skyld, netop fordi han egentlig syntes at det kom lidt "tæt på" da vi snakkede om pille-stop. Men nu, er han vendt på en tallerken

og ja, vi skal huske at nyde hinanden! Sidst var det lidt for skemalagt og "ufølsomt", det prøver vi at undgå denne gang tager det stille og roligt (så vidt muligt) det er jo mega svært at tage det roligt når man først nærmer sig forventet mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.