Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: Er Så er det jo pykisk problemet ligger.. du er lige tilpas synes jeg.... Ynes ikke du må være tyndere faktisko
Er
Så er det jo pykisk problemet ligger.. du er lige tilpas synes jeg....
Ynes ikke du må være tyndere faktisko
Er måske lige før jeg synes du er for tynd faktisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: Så er det jo pykisk problemet ligger.. du er lige tilpas synes jeg.... Ynes ikke du må være tyndere faktisk
Ynes ikke du må være tyndere faktisk
hvad tror du jeg vejer jeg er 152
lige min mening du har jo en super fin krop og tynder nej det syntes jeg ikke du må være...
men der for er alt det usunde jo stadig ikke godt
Maja88 skriver: Er måske lige før jeg synes du er for tynd faktisk
virkelig måske vinklen der gør det hmm eller bare mig som er kritisk men de kg irretere mig noget så grusomt... men det hjælper at få afvide at mit syn på mig selv er forkert for så er jeg jo ikke sådan som jeg føler heldigvis tak
Jeg tænker : hvis du har taget 8kg på, så har du dæleme været tynd før du ser godt ud! Men selfølgelig skal du ændre kurs alligevel, for ellers stiger vægten jo bare mere og mere. men, ingen skade sket endnu
B&J skriver: lige min mening du har jo en super fin krop og tynder nej det syntes jeg ikke du må være... men der for er alt det usunde jo stadig ikke godt
ja det er nok min hjerne der siger noget andet så måske fordi min vægt og hoved ikke har kunne følges af
Anonym skriver: hvad tror du jeg vejer jeg er 152
Men det er jo ikke altid vægten man skal gå efter...
62kg.. ved det ikke og er også underordnet..
For min ideal vægt ligger mellem 58-65kg.. men ville jeg komme under 65 vil jeg se syg ud...
Anonym skriver: ja det er nok min hjerne der siger noget andet så måske fordi min vægt og hoved ikke har kunne følges af
nemlig det kan være super svært for ens hovede selv efter mine 2 år føler jeg mig stadig som en meget meget stor pige men er jeg jo ikke
Mor11 skriver: Jeg tænker : hvis du har taget 8kg på, så har du dæleme været tynd før du ser godt ud! Men selfølgelig skal du ændre kurs alligevel, for ellers stiger vægten jo bare mere og mere. men, ingen skade sket endnu
ja var nok også tynd men var tilfreds og havde det rigtig rigtig godt ingen kritik før nu med de ekstre kg da bukserne ikke kan lukkes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128