jeg har brug for jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
18 svar
5 synes godt om
25. august 2013

Anonym trådstarter

i ved hvem jeg er herinde men vil ikke kun google s 

jeg har taget 8 kg på på 2½ mdr jeg får ingen motion og alt for meget dårlig mad har lige spist en halv liter daim is som lagde i fryseren  jeg har været sengeliggende i snart 3 uger feber kvalme smerter osv lægerne er ved at finde svar.. jeg har ikke særlig mange lyster men kan ikke drikke vand så drikker cola hvilket giver 1½ kg på 3 uger fordi maden heller ikke er så sund kæresten er svans når han skal bestemme og lave mad så det er nuggets og pasta eller pommes... jeg bryder mig ikke om min krop længere men kæresten siger jeg er pæn. må jeg tage nogle billeder i undertøj og i så giver jeres mening ? eller må man ikke det?? jeg har virkelig brug for ærlige svar for gør mig deprimeret at ligge og blive endnu tykker men spiser stadigvæk meget usundt hvilket jo ikke giver nogen fornuft må jeg ligge billeder ind og vil i give mig 100 procent ærligt svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

i ved hvem jeg er herinde men vil ikke kun google s 

jeg har taget 8 kg på på 2½ mdr jeg får ingen motion og alt for meget dårlig mad har lige spist en halv liter daim is som lagde i fryseren  jeg har været sengeliggende i snart 3 uger feber kvalme smerter osv lægerne er ved at finde svar.. jeg har ikke særlig mange lyster men kan ikke drikke vand så drikker cola hvilket giver 1½ kg på 3 uger fordi maden heller ikke er så sund kæresten er svans når han skal bestemme og lave mad så det er nuggets og pasta eller pommes... jeg bryder mig ikke om min krop længere men kæresten siger jeg er pæn. må jeg tage nogle billeder i undertøj og i så giver jeres mening ? eller må man ikke det?? jeg har virkelig brug for ærlige svar for gør mig deprimeret at ligge og blive endnu tykker men spiser stadigvæk meget usundt hvilket jo ikke giver nogen fornuft må jeg ligge billeder ind og vil i give mig 100 procent ærligt svar

Hvorfor kan du ikke drikke vand.. eller light cola

Anmeld

25. august 2013

Swerg

Lyder bestemt ikke sjovt . Selvfølgelig må du ligge billeder ind

Anmeld

25. august 2013

fit_fys

Bring it on!

Hvis du har brug for råd ang kost og træning i hverdagen, hjælper jeg gerne

Anmeld

25. august 2013

Mum33

Det må du vel godt.  Men hvis du har det skidt med din krop, så er det vel ligemeget hvad vi andre tænker.

lån "verdens bedste kur" og sæt dig selv et mål virkede for mig

håber du finder motivationen. 

Anmeld

25. august 2013

Mother-love

Jg tror godt du må ligge billeder ind.
Men først vil jeg sige at du er jo sengeliggende så derfor ikke kan bevæge dig. Hvilket er det største problem i at man nemt tager på. Trust mé kender det fra mig selv.
Men det nytter ikke rigtig noget at din kæreste ikke støtter op omkring det. Han må sgu lige komme ind i kampen og hjælpe dig lidt.
Evt. Kan du lave en seddel til ham med noget sundt mad på. Det kan være han skal have lidt hjælp hvis han ikke ved hvordan han skal sætte noget sundt mad sammen?

Og så ville jeg holde mig til light cola. Jg er selv store drikker af cola. Men efter jeg kom ud for en ulykke og gør at jeg ikke kan arbejde. Og ikke bevæge mig så meget så drikker jeg pepsi max. Man skal lige vende sig til det. Men det kommer hurtigt. Jeg synes f.eks alm cola smager træls. Og jeg har altid drukket Coca cola.

Der er ikke så meget andet du kan gøre når du er sengeliggende

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

undskyld rodet. jeg har aldrig født eller været gravid. men har en sted datter derfor dynen  jeg ved jeg ikke er tyk men de kg synes jeg sidder rigtig træls men billederne er pæner ind mit spejl billed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

synes faktisk ikke de her billeder ikke ligner mig 

Anmeld

25. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

undskyld rodet. jeg har aldrig født eller været gravid. men har en sted datter derfor dynen  jeg ved jeg ikke er tyk men de kg synes jeg sidder rigtig træls men billederne er pæner ind mit spejl billed

Så er det jo pykisk problemet ligger.. du er lige tilpas synes jeg....

Ynes ikke du må være tyndere faktisk

Anmeld

25. august 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

synes faktisk ikke de her billeder ikke ligner mig 

Enig med Maja i, at det må være psykisk. Du ser utrolig slank og harmonisk ud, jeg ville ofre min højre arm for at have din krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.