hvornår fortalte i familien det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Dididid

Da testen viste positiv fik min mor det af vide en time efter og de nærmeste venner senere på dagen. Min ulempe ved at fortælle det så tidligt var, at man var nervøs og panisk for at få en SA og det ville være så "pinligt". Men det er jo den største glæde, at se de to streger og man kan jo ikke lade vær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Tak for svar alle sammen jeg er osse bange for at jeg måske ikke kan holde det hemmeligt meget længer vis jeg skal ud for er meget oppustet og kvalmen og opkastningerne har slået til for fuld skrue har det sinsyg dårligt hele dagen nu er kun 6+4 så håber det bliver lidt beder

Anmeld

26. august 2013

Ayasmor

anna111 skriver:

Hvornår fortalte i familien det før eller efter uge 12? Efter jeg har mistet 2 gange har vi valgt ikke at fortælle familien det før efter uge 12.

Hvad med jer?

Jeg fortalte det da jeg var 8 uger henne, af 2 årsager. Jeg arbejdede et sted, hvor der i den daglige rengøring blev brugt kraftige midler, der var skadelige for barnet. Derfor var jeg nødsaget til at fortælle det tidligt til arbejdspladsen, men da chefen var en bekendt af min far, måtte jeg fortælle det til familien først. Ville ikke, at min far hørte det af omveje fra min chef. Derudover havde jeg allerede i uge 8 problemer med at være i tøjet, pga. oppustetheden, og maven var ret tydelig ift., hvordan jeg normalt så ud.

Hilsen Sara

Anmeld

26. august 2013

MorVita

Hejsa 

Med det samme alle 3 gange.... Har ikke kunne lade være. Både fordi glæden har været så stor at jeg på ingen måde har kunne skjule det, og også fordi at hvis det ulykkelige skulle ske at vi mistede, så ville vi have brug for vores families støtte.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.