hvornår fortalte i familien det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

LinLin

anna111 skriver:

Det er jeg da ked af at høre det er bare så hårdt at miste

Ja det er forfærdeligt!

Heldigvis er det jo sjældent man mister efter veloverstået nf!

Så jeg tror nok ved nærmere eftertanke at vi vil fortælle det rimeligt tidligt næste gang - for HVIS vi skulle miste igen (hvilket vi for at vi ikke gør!!!) så tror jeg det er rart at have støtte fra sine nærmeste....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Sujan

Vi fortalte det i uge 7...

Men det var fordi min kærestes søster annoncerede at de ventede sig.. Og så kunne vi ikke lade være at røbe at det gjorde vi også:-)

Men næste gang håber jeg at kunne vente til efter NF:-)

Anmeld

25. august 2013

Aabye

Jeg har stemt blankt.. 

Første gang fortalte jeg det 3 dage efter jeg testede positiv (det var så dog først i uge 9).. Men havde det SÅ dårligt at folk ville ha regnet det ud selv ellers.. 

Anden gang fortalte jeg det da jeg var næsten halvvejs :p Lige inden MD scanningen.. Men man kunne heller ikke se noget på mig, og jeg havde absolut INGEN gener af det.. Så der holdte jeg det hemmeligt i LAAAANG tid.. Jeg fortalte min mor det på mors dag ved at pakke en lille body ind :p Det tog noget tid før hun fangede den.. Den første kommentar da hun åbnede den var: "hva f**** skal jeg med sådan en.. ?" ooooog så hylede hun  

Anmeld

25. august 2013

Mettefpigen

Familie fik det afvide efter vi fandt ud af det, og resten i uge 11.... Før NF... Synes det er rart at have folks støtte hvis jeg skulle miste....

Anmeld

25. august 2013

AnthonsMor

anna111 skriver:

Hvornår fortalte i familien det før eller efter uge 12? Efter jeg har mistet 2 gange har vi valgt ikke at fortælle familien det før efter uge 12.

Hvad med jer?

Vores forældre fik det af vide inden NF, i tilfælde af det skulle gå galt ville jeg gerne have de vidste hvad der skete

Anmeld

25. august 2013

MorTilEn2013Dreng

anna111 skriver:

Hvornår fortalte i familien det før eller efter uge 12? Efter jeg har mistet 2 gange har vi valgt ikke at fortælle familien det før efter uge 12.

Hvad med jer?

Vi fortalte min mor søster og bror svigerinde. Og hans far mor og søskende før uge 12 resten fik det først af vide efter

Anmeld

26. august 2013

baby012

Første gang uge 13 

anden gang uge 19 

Anmeld

26. august 2013

asff

anna111 skriver:

Hvad med jer?

Første gang, fortalte vi alle det, i uge 6.. Der mistede vi.

Anden gang, fortalte vi det kun til mine forældre + min mormor. (Min svigermor kunne se det på mig, i uge 9, så der fik hun det at vide)

Resten efter nakkefold

Anmeld

26. august 2013

Lene Unik

Vi fortalte det med det samme alle gange, og specielt den gang hvor jeg aborterede var jeg glad for at familien viste det på forhånd, for det var en hård omgang - men det var også efter uge 12 at jeg mistede.

Anmeld

26. august 2013

Nettemor

Vi fortalte det allerede i 7+. Egentlig ikke helt med vores gode vilje men jeg led ekstremt meget af kvalme. Især om morgenen. Og så skulle vi i sommerhus med nogle venner. Min venindes forældre er venner med mine forældre. Og jeg ønskede ikke at veninderne skulle gætte det, og så nævne det for forældrene og mine forældre så skulle høre det den vej igennem.

Derfor valgte vi at sige det til familien inden den sommerhus tur. Næste gang venter vi, helst indtil overstået NF. Også fordi der jo er en storebror der skal have det afvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.