Navne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Lykke:)

mrhl skriver:

Ja, det er rigtig flot. På den anden side ved jeg ikke om det bliver "for flot".... Hvis det giver mening... Sådan lidt for fimset? :p

Haha, ja, noget må man finde på når kæresten og veninderne absolut vil vide hvordan det føles

Jeg synes faktisk det er rigtig sødt! Ikke for sødt

Ja det er faktisk lidt svært at forklare hvordan det føles!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Bettina90

mrhl skriver:

Er der nogen af jer der er begyndt at snakke om navne? Eller har i måske allerede fundet ud af hvad navnet bliver?

Synes det er lidt af et pres at skulle bestemme hvad et andet menneske skal hedde resten af sit liv.

Vi venter en pige, og Freja, Bella og Karla er dem vi har fundet frem til ind til videre..... Men flere kan sikkert nå at blive streget ud og skrevet på før hun melder sin ankomst!

- Mille 25+6

Vi venter også en lille pige - og har lidt problemer med at nå til enighed  Men vi laver os en lille liste hen af vejen, og så må vi se når hun kommer til verden 

Indtil videre har vi overvejet Stephanie, Josephine, Isabella, Lærke, Clara, Mathilde og Sophia  Så der er da et par stykker  Men lige nu synes jeg ikke nogen af dem føles HELT rigtige - så vi må se 

Anmeld

28. august 2013

mrhl

Bettina90 skriver:

Vi venter også en lille pige - og har lidt problemer med at nå til enighed  Men vi laver os en lille liste hen af vejen, og så må vi se når hun kommer til verden 

Indtil videre har vi overvejet Stephanie, Josephine, Isabella, Lærke, Clara, Mathilde og Sophia  Så der er da et par stykker  Men lige nu synes jeg ikke nogen af dem føles HELT rigtige - så vi må se 

Josephine, Isabella, Lærke og Clara er også til overvejelse her. Men selvom de er vildt flotte er det bare ikke det helt rigtige :p

Anmeld

28. august 2013

CrisS

Vi har været enige fra vi begyndte at komme sammen, fordi i min kærestes familie starter alle stort set med M, så det kommer vores også til.
Mikala var vi helt enige om, men men men, så så hørte vi navnet Mille og nu skal hun med stor sandsynlighed hedde det.

Anmeld

29. august 2013

mrhl

CrisS skriver:

Vi har været enige fra vi begyndte at komme sammen, fordi i min kærestes familie starter alle stort set med M, så det kommer vores også til.
Mikala var vi helt enige om, men men men, så så hørte vi navnet Mille og nu skal hun med stor sandsynlighed hedde det.

Ja det navn kan jeg kun sige godt om. Hedder selv Mille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.