Navne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

ønskebørn74

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

vi har storesøster der hedder Laura og vi venter en lillesøster  Jeg har forslået Hanna, Ida og Anna - men manden var ikke enig i de navne . men nu har vi fundet det perfekte navn, synes vi selv ;-) og det er Liva ;-) så Laura og Liva 

Hold op hvor er de fine sammen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Guldet

mrhl skriver:

Liva er så fint! Det var selv et af mine foretrukne. Men min kæreste er ikke med på den desværre

Er også blevet rigtig glad for navnet nu - nu kan hun slet ikke hedde andet Her var det mandens ide

Anmeld

25. august 2013

Guldet

Hold op hvor er de fine sammen.. 

1000 tak - synes også det lyder rigtigt sødt! Så nu kan lillesøster ikke hedde andet end Liva Familien ved det ikke endnu, de må vente til hun blir født 

Anmeld

25. august 2013

Lotus86

Her bliver det nok en lille Sophia. Det stod også på listen sidste gang, der blev det så en dreng Vores søn på 2 år har sagt det siden vi var til kønsscanning i 15. uge, så det kan næsten ikke være andet

Er dog også rigtig vild med Filippa, men det kan min kæreste ikke helt forholde sig til

Anmeld

25. august 2013

ms86

Vi er ikke begyndt at snakke navne endnu.. Vi kender ikke kønnet og jeg ved vi alligevel ikke kan træffe en endelig beslutning før vi har mødt bebs i virkeligheden, så navnesnakken venter vi lidt med  

Jeg synes det er en KÆMPE beslutning at give navn til et barn..
Sidst gik vi først for alvor igang med navnesnakken da vores datter var blevet født, men denne gang har vi aftalt at vi skal have nogle pige- og drengenavne klar inden fødslen, så vi kan give "lillebrøster" et navn hurtigt..

..så jeg er da begynt at ligge mærke til navne jeg støder på for at få lidt inspiration.

Har I evt. nogle bud på hvilke pige- og drengenavne der er gode sammen med navnet Pil (det hedder min datter)?  

Anmeld

26. august 2013

Lykke:)

Vores lille mand skal hedde Julius
Jeg var i babysam med min kæreste og stod og kiggede på en lille striktrøje og pludselig havde jeg havde det navn i hovedet og han kunne IKKE hedde andet i min verden! Min kæreste var ret skeptisk, meeen nu er han vild med det!

Har i andre kælenavne til baby?
Hos os bliver han kaldt Julle, Julle-Bulle og Julles

Anmeld

26. august 2013

mrhl

ms86 skriver:

Vi er ikke begyndt at snakke navne endnu.. Vi kender ikke kønnet og jeg ved vi alligevel ikke kan træffe en endelig beslutning før vi har mødt bebs i virkeligheden, så navnesnakken venter vi lidt med  

Jeg synes det er en KÆMPE beslutning at give navn til et barn..
Sidst gik vi først for alvor igang med navnesnakken da vores datter var blevet født, men denne gang har vi aftalt at vi skal have nogle pige- og drengenavne klar inden fødslen, så vi kan give "lillebrøster" et navn hurtigt..

..så jeg er da begynt at ligge mærke til navne jeg støder på for at få lidt inspiration.

Har I evt. nogle bud på hvilke pige- og drengenavne der er gode sammen med navnet Pil (det hedder min datter)?  

Tror på det er en god ide i det mindste at have nogle navne forslag inden den lille kommer til verden. Ellers kan der jo gå laaaaang tid før man finder ud af hvad det helt rigtige navn skal være

Anmeld

26. august 2013

mrhl

Lykke:) skriver:

Vores lille mand skal hedde Julius
Jeg var i babysam med min kæreste og stod og kiggede på en lille striktrøje og pludselig havde jeg havde det navn i hovedet og han kunne IKKE hedde andet i min verden! Min kæreste var ret skeptisk, meeen nu er han vild med det!

Har i andre kælenavne til baby?
Hos os bliver han kaldt Julle, Julle-Bulle og Julles

Julius er også rigtig flot.
Det stod også højt på min "drenge liste"

Herhjemme kalder vi hende for Blopper. Det kalder vi hende fordi at jeg, da jeg begyndte at mærke liv, syntes den bedste måde at beskrive følelsen på var at hun bloppede.... Så hun er en blopper

Anmeld

26. august 2013

Lykke:)

mrhl skriver:

Julius er også rigtig flot.
Det stod også højt på min "drenge liste"

Herhjemme kalder vi hende for Blopper. Det kalder vi hende fordi at jeg, da jeg begyndte at mærke liv, syntes den bedste måde at beskrive følelsen på var at hun bloppede.... Så hun er en blopper

Det er nemlig et super navn
Så lige, at du har Bella på din liste, dét havde jeg også på min pigeliste. Synes det er SÅ skønt et navn!

Haha! Blopper! Du har faktisk ret, det er egentlig en god måde at beskrive følelsen på

Anmeld

27. august 2013

mrhl

Lykke:) skriver:

Det er nemlig et super navn
Så lige, at du har Bella på din liste, dét havde jeg også på min pigeliste. Synes det er SÅ skønt et navn!

Haha! Blopper! Du har faktisk ret, det er egentlig en god måde at beskrive følelsen på

Ja, det er rigtig flot. På den anden side ved jeg ikke om det bliver "for flot".... Hvis det giver mening... Sådan lidt for fimset? :p

Haha, ja, noget må man finde på når kæresten og veninderne absolut vil vide hvordan det føles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.