Ferie men manden nyder det ikk :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
18 svar
28 synes godt om
24. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Vi er på ferie og lige pludseligt kommer ordene ud af manden at han glæder sig til at komme tilbage til Danmark . Vi har Kun været her i 2 dage

Så siger jeg hvorfor så og han svare: fordi jeg går glip af min træning og skulle spille kamp i weekenden. Denne ferie er kun for din skyld da jeg tænker på træningen.

Så blev jeg squ ked af det. Vi har vores 3 årige barn også med . Og jeg synes ikke det rart at tage på rejse med manden når han ikke nyder det 100% og tænker på andre ting

Det føles som om nu får du et stykke slik lille barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

raca

jeg forstår din mand.. jeg ville også så inderligt hade at tage på ferie til udlandet.. måske 4-5 dage på camping i dk..

men charterferie ol er udelukket.. jeg får pip..

det kunne være i skulle afklare hvad i hveri sær ønsker..

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg forstår din mand.. jeg ville også så inderligt hade at tage på ferie til udlandet.. måske 4-5 dage på camping i dk..

men charterferie ol er udelukket.. jeg får pip..

det kunne være i skulle afklare hvad i hveri sær ønsker..

Ja han hader det ka jeg se .

Men han nyder kun selskab med sine venner og aldrig med mig og vores søn

Anmeld

24. august 2013

mrhl

Anonym skriver:

Hej piger

Vi er på ferie og lige pludseligt kommer ordene ud af manden at han glæder sig til at komme tilbage til Danmark . Vi har Kun været her i 2 dage

Så siger jeg hvorfor så og han svare: fordi jeg går glip af min træning og skulle spille kamp i weekenden. Denne ferie er kun for din skyld da jeg tænker på træningen.

Så blev jeg squ ked af det. Vi har vores 3 årige barn også med . Og jeg synes ikke det rart at tage på rejse med manden når han ikke nyder det 100% og tænker på andre ting

Havde han informeret dig om at han egentlig ikke gad, inden i tog afsted eller er det først noget han nævner nu?

For hvis han først nævner det nu, er det da virkelig tarveligt at slynge det ud midt i det hele når du prøver at hygge dig med ham og jeres barn!

Anmeld

24. august 2013

raca

Anonym skriver:

Ja han hader det ka jeg se .

Men han nyder kun selskab med sine venner og aldrig med mig og vores søn

jammen så er det jo ikke ferien der er problemt.. men det forhold i har..

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

mrhl skriver:

Havde han informeret dig om at han egentlig ikke gad, inden i tog afsted eller er det først noget han nævner nu?

For hvis han først nævner det nu, er det da virkelig tarveligt at slynge det ud midt i det hele når du prøver at hygge dig med ham og jeres barn!

Nej jeg spurgte ham i sidste øjeblik om han vil virkelig rejse så sagde han ja og nu siger det der ud i det blå luft

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

jammen så er det jo ikke ferien der er problemt.. men det forhold i har..

Ja er det virkelig ?

Anmeld

24. august 2013

raca

Anonym skriver:

Ja er det virkelig ?

ja hvis han ikke gider dig.. og ikke gider at tilbrige hovdeparten af sin fritid med dig og jeres familie.. så tror jeg der er større problemer i jeres forhold end at han keder sig på ferien..

men inderst inde ved du det vel også?

Anmeld

24. august 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hej piger

Ville godt nok blive meget slukøret hvis min mand havde udtalt sig således - det havde godt nok gjort ondt! Hans prioriteringer ligger i mine øjne et helt forkert sted og så skulle han have sagt fra inden afrejse og rejse blev bestilt Eller undlade at sige noget som helst andet end positive ting til I kom hjem og fortælle at han næste gang hellere vil noget andet 

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Ville godt nok blive meget slukøret hvis min mand havde udtalt sig således - det havde godt nok gjort ondt! Hans prioriteringer ligger i mine øjne et helt forkert sted og så skulle han have sagt fra inden afrejse og rejse blev bestilt Eller undlade at sige noget som helst andet end positive ting til I kom hjem og fortælle at han næste gang hellere vil noget andet 

Ja det sårede en del . Og han forstår ik hva han har sagt forkert nu

Han siger jeg burde være taknemmelig for han et taget mig ud til denne rejse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.