Er det for tæt på hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

baby012

Havde det været en søskende , så ja, så ville det være for tæt, men når det er din søster som hedder det, så synes jeg sagtens du kan  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

2babygirls

VråJepsen skriver:

Halløj 

Når de damer, vi har egentlig haft pigenavnet klar hele tiden, drengenavnet har været mere besværligt. Når men pigenavnet er Silje. Men nu er jeg begyndt at overveje om det er for tæt på Cille som min lille søster hedder. Hvad siger i? :-)

Det synes jeg fint i ka. Kalde hende, for i præsenterer hende jo ikke sammen med din søster hver gang, vel

Anmeld

24. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kan ikke se, det skulle være et problem, men min datter hedder også det samme som sin faster

Anmeld

24. august 2013

Ciss

Hvis de var søsken ville jeg mene, det var alt for tæt.

Når det er et tante-niece-forhold mener jeg ikke, det er så farligt. Når din søster er til stede sammen med din datter kan man jo fint omtale og tiltale hende som Tante Cille f eks.

Anmeld

24. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Tak for hjælpen damer, er sgu stadig i tvivl. Men mon ikke jeg hitter ud af det, manden har i hvertfald ikke tænkt sig at ændre på navnet 

Anmeld

24. august 2013

Mother-love

Jeg synes det er fint. Hvis vi engang får en pige mere har vi snakket op Josefine og det hedder min fars kones datter også. Men det er jo nu ligeglad med. Vi har ikke ret meget med hinanden at gøre. Men jeg synes ikke man skal droppe et navn man kan lide fordi det er for tæt på andres navne i familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.