Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde det været en søskende , så ja, så ville det være for tæt, men når det er din søster som hedder det, så synes jeg sagtens du kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VråJepsen skriver: Halløj Når de damer, vi har egentlig haft pigenavnet klar hele tiden, drengenavnet har været mere besværligt. Når men pigenavnet er Silje. Men nu er jeg begyndt at overveje om det er for tæt på Cille som min lille søster hedder. Hvad siger i? :-)
Halløj
Når de damer, vi har egentlig haft pigenavnet klar hele tiden, drengenavnet har været mere besværligt. Når men pigenavnet er Silje. Men nu er jeg begyndt at overveje om det er for tæt på Cille som min lille søster hedder. Hvad siger i? :-)
Hvis de var søsken ville jeg mene, det var alt for tæt.
Når det er et tante-niece-forhold mener jeg ikke, det er så farligt. Når din søster er til stede sammen med din datter kan man jo fint omtale og tiltale hende som Tante Cille f eks.
Tak for hjælpen damer, er sgu stadig i tvivl. Men mon ikke jeg hitter ud af det, manden har i hvertfald ikke tænkt sig at ændre på navnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128