Er det for tæt på hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
15 svar
9 synes godt om
24. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Halløj 

Når de damer, vi har egentlig haft pigenavnet klar hele tiden, drengenavnet har været mere besværligt. Når men pigenavnet er Silje. Men nu er jeg begyndt at overveje om det er for tæt på Cille som min lille søster hedder. Hvad siger i? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

M (:

VråJepsen skriver:

Halløj 

Når de damer, vi har egentlig haft pigenavnet klar hele tiden, drengenavnet har været mere besværligt. Når men pigenavnet er Silje. Men nu er jeg begyndt at overveje om det er for tæt på Cille som min lille søster hedder. Hvad siger i? :-)

Det synes jeg sagtens du kan kalde din datter (:

Anmeld

24. august 2013

LinLin

Jeg synes det er for tæt på hinanden....

Anmeld

24. august 2013

C-Dog

Jeg synes det er fint. Men jeg er nu også typen der kunne finde på at opkalde mit barn efter min søster ;-)

Anmeld

24. august 2013

Leneur

VråJepsen skriver:

Halløj 

Silje er jo helt klart det smukkeste navn i verden. Det hedder min datter... men jeg nedlagde veto, da min søster ville kalde en af hendes katte Sille fordi jeg synes de lå for tæt op ad hinanden.
I bestemmer jo selvfølgelig selv hvad I vil...

Anmeld

24. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Silje er jo helt klart det smukkeste navn i verden. Det hedder min datter... men jeg nedlagde veto, da min søster ville kalde en af hendes katte Sille fordi jeg synes de lå for tæt op ad hinanden.
I bestemmer jo selvfølgelig selv hvad I vil...

Haha ja, det er et super lækkert navn! og jeg har ledt og ledt efter andre navne.. Men ingen dur! :-( 

hvor er det træls.

Anmeld

24. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Godmorgen!

Hvorfor spørger du ikke din søster hvad hun synes om det?
Personligt ville jeg sagtens kunne kalde mit barn Silje, hvis min søster hed Cille, men jeg ville også respektere, hvis hun sagde fra.

Anmeld

24. august 2013

TNBC

VråJepsen skriver:

Halløj 

Hvis det havde været storesøster der hed cille, så havde jeg ikke brugt det. Men det er din søster, så hvis i kan li det, skal i da bare bruge det. Jeg har en niece der hedder sophie, men jeg kunne da godt finde på at kalde min datter Sofia, fordi jeg synes at det er et smukt navn.
Det kan da også være din søster synes det er lidt sjovt/sødt at niecen hedder noget der minder om hendes...

Anmeld

24. august 2013

Sander&Vitus-Mor

ES90 skriver:

Godmorgen!

Hvorfor spørger du ikke din søster hvad hun synes om det?
Personligt ville jeg sagtens kunne kalde mit barn Silje, hvis min søster hed Cille, men jeg ville også respektere, hvis hun sagde fra.

Fordi det har min søster ikke en mening om.. Og hvis jeg vil kalde hende det, kan jeg bare gøre det.. 

- men jeg er i syv sind, og kan ikke blive enig med mig selv. Min mor synes det er for tæt på hinanden, men manden gør ikke.. og jeg er splittet.. For det jo det navn jeg altid har ville have min pige skulle hedde.. og nu der bare ikke andre navne der fungere.

Anmeld

24. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
VråJepsen skriver:

Fordi det har min søster ikke en mening om.. Og hvis jeg vil kalde hende det, kan jeg bare gøre det.. 

- men jeg er i syv sind, og kan ikke blive enig med mig selv. Min mor synes det er for tæt på hinanden, men manden gør ikke.. og jeg er splittet.. For det jo det navn jeg altid har ville have min pige skulle hedde.. og nu der bare ikke andre navne der fungere.

Så skal hun da hedde Silje! Du vil ellers altid ærge dig, når det nu er NAVNET!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.