Mgea ked og bange.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Caroline86 skriver:

selvfølgelig er alt ok!
du er nødt til at tænke det bedste, og hvis du virkelig mærker efter, og føler at der er noget galt, så afsted til læge eller jordemoder med dig! Du skal ikke gå rundt og være bange og have det skidt! det skal være en skøn tid..
Jeg tror den lille bebser har det fantastisk derinde, og som andre, og du selv, nævner ligger moderkagen foran så du ikke kan mærke det på samme måde som med de andre børn!
knus til dig

Jeg har sms med min ene jdm(har to)..
Hun menere ikke der er nået i det.Hun sms hun kunne komme den 12/8 men jeg kan ikke den dag..
Så venter på hun sms tilbage hva dag hun så kan..Ville ønske det var snarttttt...
Bare lige det af hun kommer og jeg høre dens hjerte..Ville være super rart...
Men jeg må bare vente og tro på alt er ok..

.Jeg har jo ikke ondt bløde ikke eller feber så den  gemmer sig da sikkert bare godt derind..

Knuss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette Skjoldborg Jørgensen skriver:

Jeg har sms med min ene jdm(har to)..
Hun menere ikke der er nået i det.Hun sms hun kunne komme den 12/8 men jeg kan ikke den dag..
Så venter på hun sms tilbage hva dag hun så kan..Ville ønske det var snarttttt...

.Jeg har jo ikke ondt bløde ikke eller feber så den  gemmer sig da sikkert bare godt derind..

Knuss

det tror jeg da også den gør!
Hvis du ellers har det godt!
Hvis ikke hun kan komme før midt i august synes jeg du skal tale med din læge eller lign... der kan du sikkert hurtigere komme til og blive undersøgt om alt er fint!
knus

Anmeld

22. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Kaufie skriver:

Puuuuha, det er ikke rart med "stilhed" fra maven, når du nu ved hvordan det er at mærke liv.

Har du prøvet tricket med at drikke noget koldt - det får ofte de små til at sparke noget rundt. Men som du selv er inde på ligger moderkagen måske foran, så du næsten ikke mærker de små spark. Jeg håber det er sådan det hænger sammen for dig.

Men jeg ville da ringe til jordemoren og få en tid til et tjek - hvis hun er ligesom mig, så kan man godt se en sms og tænke, at man svarer når man liiiige har tid - men så glemmer jeg den. Hvis du ringer får du respons med det samme.

og

er prøve ..Den virke altid med kold mælk med de andre to men ikke den gang....

Jdm har sms mig..
Han menere ikke der er nået i det.Hun sms hun kunne komme den 12/8 men jeg kan ikke den dag..
Ikke andet for...

Nok bare min modrekage der ligge dumtttttttt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.