Mgea ked og bange.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg er 17+2 henne og mærke ikke en dyt til jeg har en lille en i maven ingen spark osv inu..Med mit 1 barne mærke jeg sommerfulge/bobbler fra uge 17-18 og sparke i uge 20...

Med mit andre barne sparke hun første gang i uge 16-17..

syntes det er underligt.

Jeg har kun af og til halsbrand og kvalme hvis jeg ikke få mad til tiden.Tisser da mere ind normalt og mere udflåd og ryg smerter i lænen er endelig det væreste udover halsbranden...

Men forstå ikke jeg ikke mærker spark inu.

For ca 1 uge siden og 3 gang før det mærkes det som en der kille mig ind på maven..Men der er ikke sket mere..

Jeg har lige sms min jdm..

Udover det har min papir været væk pga sygdom og ferie på sygehuse hjemme jdm have send dem til dem og den 3/7 ringede jeg om af få dem sendt hjem til mig selv efter hjemme jdm besøge den 2/7 som aftalt af jeg fik dem her hjem og vi tog det somom jeg skulle føde hjemme og hvis det blever være med min livmodre(ned sunke livmodre har jeg) eller det gik helt skidt under fødselsen osv skulle jeg på sygehuse men ellers er planen af føde hjemme pt..
I mandags ringede jeg så om min jounal den var sendt men nej var den ikke for i tirsdag ringede jeg om Md scanningen hvornår jeg ville få brev om det og der sad hun med et med min sag fik så en tid til MD den 5/8 der er jeg 20+1 henne sent men hun sagde der er sygdom + ferie derfor første der + hun ville sende min jounal til mig og fik den så pyha i går...
Syntes det har været nået rod og dårligt..
Ingen brev om MD scanningen før jeg selv ringer om det..

ret dårligt syntes jeg.
Bare lidt hulk herfra.Håber min baby har det godt derind selvom jeg ikke kan mærke den inu.
Syntes godt nok det er underligt...

Mvh Henriette 17+2 henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

H+S Skjolgborg.

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.....

Min mand drille vores baby gang på gang i går aftens. 
Da vi lå i sengen og så film..Jeg lå også med hånden og kunne med et mærke små spark gang på gang i det han drille den skønttttttttttttttt...Men tog han hænder/hånden væk og jeg alene så gad den sgu ikke hihi drille baby...

Dejligt fornemmelse.Jeg tro bare den ligge godt og måske med modrekagen ud af eller hav man siger så det er derfor..

Mvh Henriette som er meget mere rolig i dag.. 17+3 henne i dag.

Anmeld

17. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Henriette Skjoldborg Jørgensen skriver:

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.....

Min mand drille vores baby gang på gang i går aftens. 
Da vi lå i sengen og så film..Jeg lå også med hånden og kunne med et mærke små spark gang på gang i det han drille den skønttttttttttttttt...Men tog han hænder/hånden væk og jeg alene så gad den sgu ikke hihi drille baby...

Dejligt fornemmelse.Jeg tro bare den ligge godt og måske med modrekagen ud af eller hav man siger så det er derfor..

Mvh Henriette som er meget mere rolig i dag.. 17+3 henne i dag.

super dejligt

Anmeld

17. juli 2009

Nanna1985

Dejligt.. Man kan virkelig have svært ved at mærke den lille sparke, hvis ens livmoder ligger på forvæggen.. Det gør min nemlig os og har gjorde det os under min første graviditet..

Anmeld

17. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Nanna1985 skriver:

Dejligt.. Man kan virkelig have svært ved at mærke den lille sparke, hvis ens livmoder ligger på forvæggen.. Det gør min nemlig os og har gjorde det os under min første graviditet..

ja det har jeg lige hørtog læst..Tænkte jeg ikke over sådan lå min søn / 1 barn også...tænkte jeg ikke lige over...

Mvh Henriette

Anmeld

17. juli 2009

Betina88

Dejligt at høre at den sparker ..

Anmeld

22. juli 2009

H+S Skjolgborg.

Lykken var kort..Hr ikke mærke den sparke efter.Kun meget lidt killeri i nedste del af underliv...
Hmmm ret trist og underligt når det er 3 gang.Men kan godt ske min livmodre vender som nogle har skreve..
Men jeg har nu sms  min jdm hved middagstid ingen ting hørt inu fra hende ..For er bange for den lille er død..Drømme meget uhyggelig drømme disse dage her dog pyha ikke i nat nat.
Den kan jeg ikke helt huske..Men før var det slemt..
Mvh Henriette 18+1 som er lidt bange for om alt er ok osv..

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette Skjoldborg Jørgensen skriver:

Lykken var kort..Hr ikke mærke den sparke efter.Kun meget lidt killeri i nedste del af underliv...
Hmmm ret trist og underligt når det er 3 gang.Men kan godt ske min livmodre vender som nogle har skreve..
Men jeg har nu sms  min jdm hved middagstid ingen ting hørt inu fra hende ..For er bange for den lille er død..Drømme meget uhyggelig drømme disse dage her dog pyha ikke i nat nat.
Den kan jeg ikke helt huske..Men før var det slemt..
Mvh Henriette 18+1 som er lidt bange for om alt er ok osv..

selvfølgelig er alt ok!
du er nødt til at tænke det bedste, og hvis du virkelig mærker efter, og føler at der er noget galt, så afsted til læge eller jordemoder med dig! Du skal ikke gå rundt og være bange og have det skidt! det skal være en skøn tid..
Jeg tror den lille bebser har det fantastisk derinde, og som andre, og du selv, nævner ligger moderkagen foran så du ikke kan mærke det på samme måde som med de andre børn!
knus til dig

Anmeld

22. juli 2009

Kaufie

Puuuuha, det er ikke rart med "stilhed" fra maven, når du nu ved hvordan det er at mærke liv.

Har du prøvet tricket med at drikke noget koldt - det får ofte de små til at sparke noget rundt. Men som du selv er inde på ligger moderkagen måske foran, så du næsten ikke mærker de små spark. Jeg håber det er sådan det hænger sammen for dig.

Men jeg ville da ringe til jordemoren og få en tid til et tjek - hvis hun er ligesom mig, så kan man godt se en sms og tænke, at man svarer når man liiiige har tid - men så glemmer jeg den. Hvis du ringer får du respons med det samme.

og

Anmeld

22. juli 2009

Ox.

Min moderkage ligger foran, så jeg mærkede hende først rigtig sent, omkring en uge 24, 25 tror jeg det var ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.