social rådgiver uddannelsen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

bobbles

Øh jeg skriver om man kan få voksen løn eller SU ikke om den giver adgang! Prøv lige at læs min tråd igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

GUSO

bobbles skriver:

Øh jeg skriver om man kan få voksen løn eller SU ikke om den giver adgang! Prøv lige at læs min tråd igen!

Den giver su, men tror nu bare de andre ville være så søde at fortælle dig at kontor udd ikke giver direkte adgang så du ikke fejlagtigt tror dette

Anmeld

24. august 2013

bobbles

GUSO skriver:

Den giver su, men tror nu bare de andre ville være så søde at fortælle dig at kontor udd ikke giver direkte adgang så du ikke fejlagtigt tror dette

Okay det var bare hvad vores lærer fortalte os

Anmeld

24. august 2013

K&S

bobbles skriver:

Jeg skrev det for at du ikke får falske forhåbninger, det vil være ærgerligt at finde ud af det senere....

Men du får SU under hele socialrådgiveruddannelsen 

Anmeld

24. august 2013

Patriark

Noneother skriver:

Hvad jeg kan læse mig frem til så kan den give adgang til den det med hele kontor uddannelsen + en relevant akademi uddannelse + to års relevant erhvervserfaring. Så det er jo ikke ligefrem en direkte adgang. 

Jeg skrev intet om direkte adgang, men, at det var en mulighed. At jeg har undervurderet den akademiske og erfaringsmæssige bagage er en anden ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.