hjælp... ( ang svamp pga astma-medicin)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.680 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

heaven

lasse har idag fået konstateret svamp i mundhulen  - en bivirkning fra hans astmamedicin.... han smøres nu med noget gel, som skulle hjælpe..

det jeg kommer i tanke om, er: Hvad med hans sutter f.eks?? Sidder der svampespor på dem? Jeg tænker om han smitter sig selv, når han bruger dem??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Plysbjørnen

Ja det gør han... Det fik vi afvide dengang Benjamin havde trøske i munden...

Du skal nok koge dem efter hver brug...

Anmeld

16. juli 2009

ivfmarie

Ohh yes!!

Alt hvad han har haft i munden skal skoldes! Eller smides ud!

Anmeld

16. juli 2009

Loggidut

heaven skriver:

lasse har idag fået konstateret svamp i mundhulen  - en bivirkning fra hans astmamedicin.... han smøres nu med noget gel, som skulle hjælpe..

det jeg kommer i tanke om, er: Hvad med hans sutter f.eks?? Sidder der svampespor på dem? Jeg tænker om han smitter sig selv, når han bruger dem??

Jannie

Jeps, tandbørster er også en sand djævle...men det er ikke kun ved svamp, det er også ved halsbetændelse und so weider

Anmeld

16. juli 2009

Susan1978

Heaven, har du overvejet at prøve naturmedicin til ham i stedet for at give ham astma medicin... <br /> <br />
Emil slap jo sin maske med det samme og vi skal bare igang igen når den kolde fugtige tid kommer.

Anmeld

16. juli 2009

heaven

Heaven, har du overvejet at prøve naturmedicin til ham i stedet for at give ham astma medicin... <br /> <br />
Emil slap jo sin maske med det samme og vi skal bare igang igen når den kolde fugtige tid kommer.

hey...

både ja og nej..... det er ikke noget jeg er afvisende overfor overhovedet..... og Lasse er faktisk ikke under kontrol ved hverken praktiserende læge eller en speciallæge  altspå jeg mener, vi får bare recepten fornyet efter behov uden han kigges på osv. Og vi kører stadig på den samme dosis som da han startede for knap et år siden... det er dog tydelige han har brug for den, for så snart dimsen er ved at være tom så starter det nattelige hosteri.

hvad giver du emil, som sagt er jeg ikke afvisende overhovedet... Men er det ikke bedst at trappe ham ud i samarbejde med lægen?? tør da ikke bare slippe det fra den ene dag til den anden?? eller??

Jannie

Anmeld

17. juli 2009

Lene76

Viktor nåede kun at bruge sin spacer i 1 uge, før min mor veninde som er natur behandler i div han døjede osse medn både lungebetændelse og mellemøresbetændelse og det har vi 7-9-13 ik haft noget af siden vi startede med det i januar.

Det viktor får hedder Mercurius solubilis hahnemanni ( det er små hvide kugler, som han ska spise 5 morgen og 5 aften.... og det vil han gerne ku han få flere så vil han gerne det. Han må dog ik ha spist el drukket 15 min før og man må ik røre ved dem med fingeren. )

Min datter som snart bliver 5 år, døjet rigtig meget med ab så meget at hun brugte spacerne ca 8-10 gange i døgnet.... hun fik 5 behandlinger zoneterapi plus 5 af disse pille efter hver behandling efter ca 1 mdr skulle hun slet ik bruge spacerne mere. og har ik haft behov for den siden.

held og lykke med det.

Knus Lene som lige blandet sig

Anmeld

17. juli 2009

heaven

Viktor nåede kun at bruge sin spacer i 1 uge, før min mor veninde som er natur behandler i div han døjede osse medn både lungebetændelse og mellemøresbetændelse og det har vi 7-9-13 ik haft noget af siden vi startede med det i januar.

Det viktor får hedder Mercurius solubilis hahnemanni ( det er små hvide kugler, som han ska spise 5 morgen og 5 aften.... og det vil han gerne ku han få flere så vil han gerne det. Han må dog ik ha spist el drukket 15 min før og man må ik røre ved dem med fingeren. )

Min datter som snart bliver 5 år, døjet rigtig meget med ab så meget at hun brugte spacerne ca 8-10 gange i døgnet.... hun fik 5 behandlinger zoneterapi plus 5 af disse pille efter hver behandling efter ca 1 mdr skulle hun slet ik bruge spacerne mere. og har ik haft behov for den siden.

held og lykke med det.

Knus Lene som lige blandet sig

nææææ?? det lyder da interessant?? hvor får man fat i sådan noget henne og hvad koster det?? og hvad med ned/udtrapning?

Jannie -

Anmeld

17. juli 2009

Susan1978

Jannie, jeg vender lige tilbage mht dråberne.

har lige aftenvagt og er ik så meget på.

Anmeld

17. juli 2009

heaven

Susan1978 skriver:

Jannie, jeg vender lige tilbage mht dråberne.

har lige aftenvagt og er ik så meget på.

helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.