Ingen mave - men veloverstået NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Marianne1989

Camille Mørch Andersen skriver:

tror det er din reol eller sådan der lyser op så man jeg kan ihvertgfald intet se andet end en hel flad mavse men kær bebs! glæder mig allerede helt vildt til det bliver min tur!

det er simpelthen fordi min mave stadig ER helt flad .. Det har ikke noget med nogen reol at gøre. Som jeg skriver i overskriften så har jeg ikke fået nogen mave (endnu), men at scanningen viser at baby vokser helt efter planen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Frk. Petersen

Det er altså bare så stort.. Har i nogen fornemmelse for om h*n er for en?
Jeg tror det bliver en dejlig lille smuk prinsesse i får jer der

Anmeld

26. august 2013

Valle81

Hjertelig tillykke med den fine skanning:0)

Hvor er det facinerende, at man kan være gravid, og at det slet ikke kan ses på din smukke mave:0) Men lige pludeslig kommer det:0)

Men når jeg ser sådan en mave, så kan jeg bedre forstå, hvordan folk kan gå uden at opdage, at de er med barn:0)

Anmeld

26. august 2013

Marianne1989

Frk. Petersen skriver:

Det er altså bare så stort.. Har i nogen fornemmelse for om h*n er for en?
Jeg tror det bliver en dejlig lille smuk prinsesse i får jer der

Enig! Jeg flyver på en lyserød/lyseblå sky, og kan slet ikke rigtig forstå, at det her sker for MIG ! hvor sjovt du siger det!! ALLE inkl. mig selv tror det er en pige !  Det bliver dog hyggeligt og så fantastisk uanset hvilket køn det bliver! 

Anmeld

26. august 2013

Marianne1989

Valle81 skriver:

Hjertelig tillykke med den fine skanning:0)

Hvor er det facinerende, at man kan være gravid, og at det slet ikke kan ses på din smukke mave:0) Men lige pludeslig kommer det:0)

Men når jeg ser sådan en mave, så kan jeg bedre forstå, hvordan folk kan gå uden at opdage, at de er med barn:0)

Tusind tak - man bliver jo ufattelig nervøs hver gang (selvom man allerede har været til 3 tidlige scanninger - oops ) jeg tror også på, at jeg en dag vågner med en stor mavse! Så er den der lige pludselig! 

Anmeld

26. august 2013

Frk. Petersen

Marianne1989 skriver:

Enig! Jeg flyver på en lyserød/lyseblå sky, og kan slet ikke rigtig forstå, at det her sker for MIG ! hvor sjovt du siger det!! ALLE inkl. mig selv tror det er en pige !  Det bliver dog hyggeligt og så fantastisk uanset hvilket køn det bliver! 

Ej hvor er det bare godt altså !! Sådan havde jeg det også lige efter min NF Nu går jeg bare og glæder mig til at se vores bebz i næste uge til kønsscanning vi håber på en lille dreng, men du har helt ret.. I sidste ende er det jo fuldstændig ligegyldigt, jeg glæder mig bare lidt til at finde ud af om det er lyserøde eller lyseblå ting jeg skal kigge efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.