Ingen mave - men veloverstået NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.131 visninger
15 svar
21 synes godt om
23. august 2013

Marianne1989

Baby var stædig !!! Ville ikke ligge sig ordentlig så hun kunne scanne nakkefold ��.. Så jeg hostede og grinede, så gav den et kæmpe rejehop! Haha, det var sjovt og det bedste jeg har set i mit liv ! .. Men hun skulle bruge en helt anden stilling, så jeg måtte hoppe, bøje benene og alt muligt. Det virkede ikke, så vi skulle gå en tur, spise og drikke, og så komme tilbage! Fordi min blære var mega fyldt og pressede på livmoder ændrede baby sig ! Jubiiii, der er 0,02 % risiko for baby har Downs, så hep hey - vi er lykkelige ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

MMOGM

Marianne1989 skriver:

Baby var stædig !!! Ville ikke ligge sig ordentlig så hun kunne scanne nakkefold ��.. Så jeg hostede og grinede, så gav den et kæmpe rejehop! Haha, det var sjovt og det bedste jeg har set i mit liv ! .. Men hun skulle bruge en helt anden stilling, så jeg måtte hoppe, bøje benene og alt muligt. Det virkede ikke, så vi skulle gå en tur, spise og drikke, og så komme tilbage! Fordi min blære var mega fyldt og pressede på livmoder ændrede baby sig ! Jubiiii, der er 0,02 % risiko for baby har Downs, så hep hey - vi er lykkelige ! 

Dejligt med veloverstået nakkehoveds 

Og maven holder sig sgu godt! 

Anmeld

23. august 2013

MMOGM

MMOGM skriver:

Nakkefold*

Anmeld

23. august 2013

Marianne1989

11+5 

Anmeld

23. august 2013

Marianne1989

MMOGM skriver:

Taaak!!! 

Anmeld

24. august 2013

Camille Mørch Andersen

synd at det hvide er der på mave billedet kan ikke rigtig se baby hulen:i

Anmeld

24. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt med veloverstået nf! Og ih fin mave. Gad god min altid så sådan ud Vh stine

Anmeld

24. august 2013

Marianne1989

Camille Mørch Andersen skriver:

synd at det hvide er der på mave billedet kan ikke rigtig se baby hulen:i

.. Hvad for noget hvide? Nej, der er ikke rigtig sket noget - men ja, det skrev jeg også som overskrift... Men baby har det tilsyneladende godt derinde, så selvom man ikke kan se babyhulen, er den der ❤❤❤❤

Anmeld

24. august 2013

Marianne1989

StineW79 skriver:

Dejligt med veloverstået nf! Og ih fin mave. Gad god min altid så sådan ud Vh stine

Hihi, mange tak! Hvor smigrende!!!  Vi er så lykkelige over NF er overstået, nu begynder vi at turde sige det til folk 

Anmeld

25. august 2013

Camille Mørch Andersen

Marianne1989 skriver:

.. Hvad for noget hvide? Nej, der er ikke rigtig sket noget - men ja, det skrev jeg også som overskrift... Men baby har det tilsyneladende godt derinde, så selvom man ikke kan se babyhulen, er den der ❤❤❤❤

tror det er din reol eller sådan der lyser op så man jeg kan ihvertgfald intet se andet end en hel flad mavse men kær bebs! glæder mig allerede helt vildt til det bliver min tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.