Blære tråd: Træning :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
20 svar
17 synes godt om
23. august 2013

MyLove E

Skal vi ikke lave en blæretråd hvor man kan blære sig med hvor sej man er til træning

Jeg starter : Jeg startede i mandags med 10 min på cross, 10 min på cykel sluttede af med 10 min = 300 m svømning

MEN MEN idag
15 cross, 10 min cykel, lidt mave og ryg øvelser og igen tur ud og svømme i dag 500m
Seje mig siger jeg bare:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er da mega sej!! X

Anmeld

23. august 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Du er da mega sej!! X

Tak tak:-D Er også stolt. Nu har jeg lige købt en god salat ihh så sund:-D

Anmeld

23. august 2013

Kloster

Sådan!!

Er det ikke maga hårdt at lave alle 3 træninger lige efter hinanden? Gad så godt "min" by have en svømmehal, men skal køre 20 km for den nærmeste og de har begge nogle rigtig skod tider åbent...

Mit blær er at jeg self lige har løbet min først Halvmaraton her d. 5. aug og skal igen her d. 1. sept. SÅ stolt af mig selv... Har løbet i over 3½ år og holder sgu ved... Stolt af mig selv der...

Anmeld

23. august 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Godt gået Tauf og Kloster!

Mit blær er jeg løb min første 10 km i mandagpåtog så på under 1 time, var til mit første rigtige "løbe stævne" i tirsdags hvor min tid på 5 km var 25.15 og at jeg indtil videre i denne uge har løbet over 40 km..

Anmeld

23. august 2013

Chri9000

Kloster skriver:

Sådan!!

Er det ikke maga hårdt at lave alle 3 træninger lige efter hinanden? Gad så godt "min" by have en svømmehal, men skal køre 20 km for den nærmeste og de har begge nogle rigtig skod tider åbent...

Mit blær er at jeg self lige har løbet min først Halvmaraton her d. 5. aug og skal igen her d. 1. sept. SÅ stolt af mig selv... Har løbet i over 3½ år og holder sgu ved... Stolt af mig selv der...

Gik dit løb i tirsdags iøvrigt godt?

Anmeld

23. august 2013

MyLove E

Kloster skriver:

Sådan!!

Jo det er det men fedt og der er jo lige en lille pause mens man skifter til badetøj:-D

Jeg vil helst kun træne der ude fordi der svømmehal/badeland. Lige nu er det gennem kommunen jeg går der.

Du er ret sej synes jeg:-D Held og lykke den 1.sept:-D

Anmeld

23. august 2013

Kloster

Twixic skriver:

Gik dit løb i tirsdags iøvrigt godt?

Ork ja, men kan se, jeg slet slet ikke kan indhente dig

Jeg løb min hurtigste 5 km i tirsdags på 31 min.

Min hurtigste 10 km har været på 1:05 min.

Anmeld

23. august 2013

MyLove E

Twixic skriver:

Godt gået Tauf og Kloster!

Mit blær er jeg løb min første 10 km i mandagpåtog så på under 1 time, var til mit første rigtige "løbe stævne" i tirsdags hvor min tid på 5 km var 25.15 og at jeg indtil videre i denne uge har løbet over 40 km..

Fuck du er sej. Tror faktisk ikke i må være med i denne tråd,

Anmeld

23. august 2013

Chri9000

Kloster skriver:

Ork ja, men kan se, jeg slet slet ikke kan indhente dig

Jeg løb min hurtigste 5 km i tirsdags på 31 min.

Min hurtigste 10 km har været på 1:05 min.

Nej det kan jeg godt se
Men dine tider er da også rigtig gode!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.