12+4 NF-scanning hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

DianaRJS

Nihell skriver:

Det var mest et gæt i forhold til ansigtet, da jeg synes det ligner en dreng i ansigtet Vi venter med kønnet til uge 20 Jeg vil ikke give så mange penge for en scanning når det er meget usikkert i uge 14+0

vi gav 400 for kønsscanning

og kan de ikke se det når du kommer så kan du komme igen til en gratis scanning da der er garanti på at du får kønnet atvide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Mortilxx

DianaRJS skriver:

her er lige 2 billeder et af en pgie og et af en dreng, som du kan se har de begge 2 faktisk en tap den ene vender bare den ene vej og den anden den anden vej. billede af prinsessen er ikke så godt da hun ikke er så fotogen og gemte sit hovede

Drengebilledet ligner rigtig meget de billeder jeg har af min dreng Og pige billedet ligner mere den lille ny

De ser dejlige ud begge to

Anmeld

23. august 2013

DianaRJS

Nihell skriver:

Drengebilledet ligner rigtig meget de billeder jeg har af min dreng Og pige billedet ligner mere den lille ny

De ser dejlige ud begge to

så lad os krydse fingre for at i får en af hver ;P det kunen da være skønt med en lille prinsesse i jeres hjem også

Anmeld

23. august 2013

Mortilxx

DianaRJS skriver:

vi gav 400 for kønsscanning

og kan de ikke se det når du kommer så kan du komme igen til en gratis scanning da der er garanti på at du får kønnet atvide

Det var bare hende der scannede mig i går, som sagde at det kan de ikke se endnu, fordi man skal ind fra nogle specielle vinkler osv. Men jeg har også en tid om en uges tid, men skal lige overveje det

Anmeld

23. august 2013

Mortilxx

DianaRJS skriver:

så lad os krydse fingre for at i får en af hver ;P det kunen da være skønt med en lille prinsesse i jeres hjem også

Ja det kunne det Vi har fundet et pigenavn og vi er tomme for drengenavne, så jeg håber det er en sund lille pige

Anmeld

23. august 2013

DianaRJS

Nihell skriver:

Det var bare hende der scannede mig i går, som sagde at det kan de ikke se endnu, fordi man skal ind fra nogle specielle vinkler osv. Men jeg har også en tid om en uges tid, men skal lige overveje det

dem der laver kønsscanningerne er specialuddannet til det, og så iogmed der er kønsgaranti på betaler man jo ikke for intet men kan også sagtens forstå hvis i vil vente for om det er i uge 14+ eller til md scanning er jo et fedt vi var bare meget utålmodige

Anmeld

23. august 2013

Mortilxx

Bettina90 skriver:

Ansigtet ligner lidt min lille piges ved en scanning på omkring samme tidspunkt  og til MD scanningen så hendes profil HELT anerledes ud 

Jeg krydser fingre Kunne være skønt

Anmeld

23. august 2013

Benjamins'mor

Nihell skriver:

Jeg krydser fingre Jeg bliver selvfølgelig ikke skuffet hvis det bliver en dreng

Dette er fra min kønsscanning 14+2, en pige. Der er sat en pil. Men hun har også en lille tap.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2013

Mortilxx

Benjamins'mor skriver:

Dette er fra min kønsscanning 14+2, en pige. Der er sat en pil. Men hun har også en lille tap.

Hvor er hun fin Kunne godt være jeg lige skulle overveje den kønsscanning alligevel

Anmeld

23. august 2013

Vilgerneværegravid

Sikke en fin lille bebs Jeg var til NF, da jeg var 12+5 og jeg spurgte om, hun kunne se kønnet. Hun var over 98% sikker på en pige Det var en dejlig oplevelse, at se den lille! Vi så lillepigen nedefra og der kunne jeg godt selv se, det var en lille pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.