12+4 NF-scanning hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.348 visninger
21 svar
6 synes godt om
23. august 2013

Mortilxx

I går var vi til NF scanning og jeg var rigtig nervøs pga min tidligere graviditet, men alt gik bare super godt! Tallene var perfekte 1:18900 Nu glæder vi os bare til at få den lille i vores arme og finde ud af kønnet

Jeg synes det ligner en dreng, men håber lidt det bliver en pige
Hvad synes I det ligner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Mortilxx

Hov! Glemte billederne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2013

Mini us

Nihell skriver:

Hov! Glemte billederne

Fantastisk a det gik godt. Mvh køn tror jeg ikke man kan sige d endnu. Men ligner mine billeder fra nf meget og jeg venter en pige

Anmeld

23. august 2013

DianaRJS

Nihell skriver:

I går var vi til NF scanning og jeg var rigtig nervøs pga min tidligere graviditet, men alt gik bare super godt! Tallene var perfekte 1:18900 Nu glæder vi os bare til at få den lille i vores arme og finde ud af kønnet

Hvad synes I det ligner?

dejligt at det gik godt

de siger man først kan se køn fra minimum 14+0 kan prøve at smide et billede ind af både dreng og pige så kan du selv prøve at vurdere?

Anmeld

23. august 2013

Benjamins'mor

Nihell skriver:

Hov! Glemte billederne

Ligner lidt mine NF billeder denne gang, jeg venter en pige.

Anmeld

23. august 2013

Mortilxx

Mini us skriver:

Fantastisk a det gik godt. Mvh køn tror jeg ikke man kan sige d endnu. Men ligner mine billeder fra nf meget og jeg venter en pige

Det er super dejligt Jeg ved godt man intet kan se endnu, men jeg synes bare, at ansigtet ligner en dreng

Anmeld

23. august 2013

Bettina90

Nihell skriver:

Det er super dejligt Jeg ved godt man intet kan se endnu, men jeg synes bare, at ansigtet ligner en dreng

Ansigtet ligner lidt min lille piges ved en scanning på omkring samme tidspunkt  og til MD scanningen så hendes profil HELT anerledes ud 

Anmeld

23. august 2013

Mortilxx

DianaRJS skriver:

dejligt at det gik godt

de siger man først kan se køn fra minimum 14+0 kan prøve at smide et billede ind af både dreng og pige så kan du selv prøve at vurdere?

Det var mest et gæt i forhold til ansigtet, da jeg synes det ligner en dreng i ansigtet Vi venter med kønnet til uge 20 Jeg vil ikke give så mange penge for en scanning når det er meget usikkert i uge 14+0

Anmeld

23. august 2013

DianaRJS

Nihell skriver:

Hvad synes I det ligner?

her er lige 2 billeder et af en pgie og et af en dreng, som du kan se har de begge 2 faktisk en tap den ene vender bare den ene vej og den anden den anden vej. billede af prinsessen er ikke så godt da hun ikke er så fotogen og gemte sit hovede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2013

Mortilxx

Benjamins'mor skriver:

Ligner lidt mine NF billeder denne gang, jeg venter en pige.

Jeg krydser fingre Jeg bliver selvfølgelig ikke skuffet hvis det bliver en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.