Ja, jeg er lige ano. for hvis nu nogen læser med - ikke fordi, I ikke må vide, hvem jeg er.
Vores datter er i gæstedp' i disse dage pga. hendes rigtige dp's ferie.
I dag måtte jeg hente hende lige før middag, fordi hun skulle til 2-års undersøgelse. Dette meddelte jeg gæstedp' i går.
Da jeg henter henter hende (kl.11.30) har hun samme ble på, som jeg gav hende på kl. 06.00 - og den er tung. Hun har snot og sand på kinderne og hun bliver ved med at sige mad, mad, mad. - De andre børn var ved at spise.
Havde det været hendes rigtige dp' er jeg 100 på, vores datter havde været skiftet, tørret i ansigtet, og at hun lige havde fået en bid brød - når nu hun vidste, vi skulle videre til lægen.
Jeg skiftede hende undervejs i bilen, og så kørte jeg ind på en tank og købte et par pølsehorn og en vand, som hun indtog i autostolen undervejs.
Jeg ved ikke helt, om jeg bare har set mig lidt gal på hende - om vores rigtige dp'er "forkæler/overservicerer" os lidt, eller hvad det er. Har bare sådan en øv-fornemmelse over, at hun skal hen til hende.
I går da vi havde aftenbadning, begyndte pigen at spørge efter hendes rigtige dp', efter hendes hund og flere navngivne børn, hun normalt er sammen med. Jeg måtte jo sige, at xxx har ferie, men du skal hen til xxx i morgen. Hertil svarer vores datter: Neeeej ik' xxx mig køre xxx.
Er jeg for meget? Bare sig det, jeg kan tage det. Vil bare lige have lidt udefra-vurdering. Man er jo ikke særlig objektiv, når det er den lille guldklump, det handler om...
Om ikke andet fik jeg luft.
- Tak fordi, du læste med
Anmeld