frustrerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

lyder som en god plan og er det fødslen der er ved at gå i gang er det godt at få samlet en masse energi så du kan få prinsen i armene

Lige præcis også det jeg tænker men tænker også bare at der ikke sker mere. Håber dog ikke det sker i weekenden da min svigermor og hendes kæreste er her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Var til lægen i mandags. Og han sagde bassen lå meget langt nede. Og med hovedet ned af. Men kan vist kun ringe til min jordemoder om torsdagen

det kan sagtens være det der giver jag jeg synes du skal prøve at ringe alligevel og ellers give fg et nyt kald hvis du stadig har mens smerter der kommer og går mht. vandet så er du ikke i tvivl når det går.. Hvis det siver vil du hele tiden have våde trusser og hvis det går helt falder maven helt tæt omkring bebs og den der helt store runde gravide mave ændre sig voldsomt meget

Anmeld

23. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

det kan sagtens være det der giver jag jeg synes du skal prøve at ringe alligevel og ellers give fg et nyt kald hvis du stadig har mens smerter der kommer og går mht. vandet så er du ikke i tvivl når det går.. Hvis det siver vil du hele tiden have våde trusser og hvis det går helt falder maven helt tæt omkring bebs og den der helt store runde gravide mave ændre sig voldsomt meget

Tror jeg lige ser det an i weekenden, også er min svigermor her som kan huske utrolig meget fra hendes fødsler. Så kan jeg altid spørger hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.