frustrerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
12 svar
3 synes godt om
22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

det er jo sindssygt frustrerende når man er i tvivl om vandet er gået, og de spørg hvor meget der kom, er jo svært at svare på når man sad på wc da det skete, og hun så siger det nok bare er den yderste hinde der er sprunget, Men at de bare vil have man ser tiden an og ringe hvis der kom mere vand eller jeg fik smerter, men der er bare ikke sket mere udover jeg har meget uro i min krop, og mens smerter sådan on and off men slet ikke regelmæssigt, også har jeg tit sådan nogen jag op igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

MMOGM

MiichellaMalou skriver:

det er jo sindssygt frustrerende når man er i tvivl om vandet er gået, og de spørg hvor meget der kom, er jo svært at svare på når man sad på wc da det skete, og hun så siger det nok bare er den yderste hinde der er sprunget, Men at de bare vil have man ser tiden an og ringe hvis der kom mere vand eller jeg fik smerter, men der er bare ikke sket mere udover jeg har meget uro i min krop, og mens smerter sådan on and off men slet ikke regelmæssigt, også har jeg tit sådan nogen jag op igennem.

Mærkeligt at hun ikke vil se dig 

især når det lyder som om du også har uregelmæssige veer.

Ring igen om en times tid og insister på at du vil ses på! 

For at du snart får din prins i armene, selvom det er lidt tidligt  Held og lykke søde 

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

MMOGM skriver:

Mærkeligt at hun ikke vil se dig 

især når det lyder som om du også har uregelmæssige veer.

Ring igen om en times tid og insister på at du vil ses på! 

For at du snart får din prins i armene, selvom det er lidt tidligt  Held og lykke søde 

Det var igår det skete. Men intet er sket og der ikke kommet mere vand. Men har haft uro i kroppen hele dagen, og sådan mens smerter og jag on and off idag os men ikke noget som har taget til

Anmeld

22. august 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

jagene kan være ham der bevæger sig længere ned i bækkenet, det passer meget godt med uge 35 det kan give lidt ubehag i kroppen men synes da du skal ringe til din jm i morgen og få en akut tid til at få beroliget dig selv..

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

jagene kan være ham der bevæger sig længere ned i bækkenet, det passer meget godt med uge 35 det kan give lidt ubehag i kroppen men synes da du skal ringe til din jm i morgen og få en akut tid til at få beroliget dig selv..

Var til lægen i mandags. Og han sagde bassen lå meget langt nede. Og med hovedet ned af. Men kan vist kun ringe til min jordemoder om torsdagen

Anmeld

22. august 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

hvis du bliver alt for nervøs så ring til dem igen

men tror hun har ret i det kun er den yderste hinde der er gået du vil slet ikke være i tvivl når vandet fra bebs går for det er meget

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

hvis du bliver alt for nervøs så ring til dem igen

men tror hun har ret i det kun er den yderste hinde der er gået du vil slet ikke være i tvivl når vandet fra bebs går for det er meget

Synes det var meget svært at bedømme hvor meget der kom fordi jeg netop sad på wc da det skete.

Anmeld

22. august 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Synes det var meget svært at bedømme hvor meget der kom fordi jeg netop sad på wc da det skete.

ja ved jeg men det er stadig ½-1l vand der kommer så man er ikke i tvivl overhovedet

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

ja ved jeg men det er stadig ½-1l vand der kommer så man er ikke i tvivl overhovedet

Tænker også bare jeg vil tage den så meget med ro. Som jeg nu kan.

Anmeld

22. august 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Tænker også bare jeg vil tage den så meget med ro. Som jeg nu kan.

lyder som en god plan og er det fødslen der er ved at gå i gang er det godt at få samlet en masse energi så du kan få prinsen i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.